Tisdag

Snart lång ledigt! Skönt : )
Jobbar bara i morgon och sen är det stängt på torsdag och sen har jag ledigt på fredag, vill vila upp mig, vill passa på att vara ledig när man kan.. :)
Idag har det varit strålande väder, solen har varit uppe i stort sett hela dan! Jätte skönt verkligen...
Älskar verkligen den här värmen, så härligt! Jobbigt bara att vara snuvig och nyser i stort sett hela tiden, pollensäsongen var ju här tidigt i år, så jag käkar tabletter nu för det.. : /

Igår var jag och älsklingen i Sickla och handlade ett strykjärn så nu har vi det, hade ingen så nu kan vi stryka på för fullt! :)  Blir så jobbigt när alla lakanen blir skrynkliga, det ser ingen snyggt ut när man lägger på den på sängen..

På torsdag ska jag sova ut och mysa med älsklingen för han är ju också ledig, så det ska bli så mysigt! ♥
Sen vid två ska jag träffa min bästis fanny, vi tänkte sola, fika och sen så får vi se vad vi hittar på blir nog att jag hjälper henne med festprogrammen, för hon är nog inte färdig än, stackare som har så mycket att tänka på just nu :(
Ingen fara gumman, du vet att jag alltid ställer upp för dig/er! ♥ längtar tills torsdag, vill vara hos dig nu....

Sen kommer min älskling och möter upp mig hemma hos fannys mamma blir det ju nu eftersom att dom har ju flyttat till sin nya lägenhet, för fanny skulle klippa honom så det ska hon göra på honom :)

Måste kolla till kakan i ugnen och sen hoppa in i duschen! Härligt när man lägger sig och sover när man är nyduschad, så mysigt! :)

Vi hörs och ses!

puss och kram // Tessan ♥image209

Saknar dig hjärtat! ♥ Älskar dig jätte mycket...
puss puss din föralltid ♥

Kommentera här: