Valborg!

Godmorgon,sitter här och äter lite frukost och dricker ett glas jucie innan jag strax ska åka till jobbet.. Tänkte ta tåget som går 7.02.
Inatt har jag sovit väldigt gott, somnade rätt så tidigt igår.. runt vid 10 eller halv 11 sov jag redan :)
Idag är det Valborg och då ska man titta på brasan, och det är även den sista dagen innan jag går på ledighet i 4 dar... så skönt! :) Kan man sova ut och göra massa roliga saker med älsklingen.. Hoppas det är fint väder också när jag är ledig så jag kan sola nåt ute :)

Saknar min älskling här! han åkte för ca en halvtimme sen, han pussade mig hejdå medans jag låg där i sängen helt nyvaken, hatar när han ska gå, blir så tomt och ensamt här då :(  Miss you baby! ♥

Nä, nu tänkte jag borsta tänderna nu och sen bege mig till jobbet, slutar halv 5 idag så jag kommer hem runt vid halv 6..

Ni får ha en trevlig dag för det tänkte jag ha det! :)

puss och kram på er mina kära läsare!

//Tessan ♥


Kommentera här: