hemma och sjuk

                                       
 
Idag är det fredag och jag är hemma och ligger sjuk :'( blev dunderförkyld under natten, har nyst och snytit mig igenom hela natten, så det har inte blivit så mycket sömn för mig! hatar att vara sjuk, men det är samtidigt mysigt för då kan man passa på att vara hemma från jobbet och bara ligga i soffan och titta på massa filmer och dricka varm te, har precis kokat te så jag tänkte lägga mig i soffan och vila.
Vad har ni för planer idag denna fredag?

Idag var ju tanken att vi på jobbet skulle ha planeringsdag vilket innebär att förskolan är stängd för alla barnen och att personalen kan planera, det som man annars inte hinner med på dagarna för det finns aldrig den tiden. Så den här dagen innebär att man kan planera och fixa grejer medans dom fixar och donar där så ligger jag hemma med feber, förkyld och stickningar i halsen! Typiskt, jag skulle ha behövt där nu, men vad ska man göra om man är sjuk? Jag orkar verkligen inte vara social idag och försöka hålla leendet på topp när man träffar dom när man känner sig jätte hängig och sjuk på samma gång, nej det går inte! Jag kan varken tänka eller göra nåt. That´s it!

Nej nu blir det te och soffan framför en dvdfilm!

Se ya!

Kram ♥

Kommentera här: