Mysig jul

Sorry för den dåliga uppdateringen, men det har varit mycket nu dom här dagarna innan jul och efter jul..
Jag hade en jätte mysig jul tillsammans med min kära och min släkt :)
Vi var ute på Värmdö och firade jul tillsammans med min morbror, mina kusiner och med min mormor och min plastmorfar, jätte mysigt!  Synd bara att jag inte hade sån matlust, kände mig bara spyfärdig när jag såg all mat!  Åt inte alls mycket jul mat, men det gick ner lite i allafall i magen..
Vi hade det jätte mysigt i allafall..
Fick det jag önskade mig i julklapp av min älskling ♥

Jag fick av min älskling :
• Playstation 2
•En Ipod som kan visas filmer i och samtidigt ha musik i
• Ett kit från The Body Shop en skrubbkräm, tvättsvamp, kroppskräm i lukt av kokos

Resten av släkten :
•Trisslott av mamma och plastpappa som jag fick vinst på  75kr :D
•Trisslott av mormor och plastmorfar som jag också fick vinst på 50kr
•Ljusbehållare som man sätter upp på väggen, av mina kusiner
•Ett kit med hårinpackning med shampo och balsam av mamma och plastpappa

Det räckte för mig, kan tänka mig att det min älskling köpte var ganska dyrt :)

Älsklingen fick av mig :
• En frotemorgonrock i babyblå
• Ett par mjukisbyxor från H&M
• Ett par svarta strumpor från H&M
• Ett par gråa boxershorts från H&M
• Ett GTA data spel från cdon

Han blev superglad för alla julklappar, han blev mest ledsen att han inte kunde spela dataspelet på datorn eftersom att båda våra datorer är lite sega och dom uppföljer inte spelets hastighet eller kapacitet!
Men vi funderar på att köpa ny dator i morgon och sälja min, vi får se. Thomas brorsa är super bra på datorer så han ska följa med oss i morgon efter att vi har träffat ett par kompisar inne i stan, så han ska hjälpa oss med att välja den rätta datorn..
Snällt va? :)

Som sagt så finns det inte så mycket att tilllägga förutom att det var verkligen en mysig jul och vi ska även ut dit på Värmdö och fira nyårsafton också :)

Ska bli mysigt! ♥
Hoppas ni annars mår bra? Jag mår toppen tack. pussar&kramar :)




Så här stor gran hade dom på julen! En stor Kungsgran som kostade runt 600:-
och så lilla jag på kort också, en glad, gravid tomte Therese :D  ...hahaha....


Kommentera här: