Äntligen..

..har jag packat några banankartonger med saker! Än är jag inte klar.. känner mig trött och hängig! =/
Får inte bli sjuk nu, det har jag inte tid med... Har hållt på packa sen 8 ikväll! Känner att jag tar nog resten i morgon lite gran innan jag åker till fanny <3 sen får jag fortsätta på söndag, då kommer min älskling och hjälper mig och packar.. Min söto älskling, saknar honom så himla mycket! Känns väldigt tomt utan honom, är så van att vara med honom typ hela tiden.. men vi ska ses på söndag igen, då får vi riktigt sakna varandra =)

Annars har det gått bra med både jobb och packning, fick stänga förskolan redan vid halv 5, så det blev 1 timme tidigare och det känns faktiskt och det är så skönt när det är ljust ute.. man känner sig pigg och uppåt när solen tittar fram ...

Usch, vad trött jag blev! Det är slitsamt att packa speciellt om man är ensam om det.. hihi... =D

Tror nog att jag ska besöka min sköna och underbara säng, katten har redan hunnit gosat ner sig under täcket! =P
Det blir nog detsamma för mig med...

Godnatt på er allisammans!
Saknar dig och älskar dig älskling <3

puss puss din flicka

Kommentera här: