packar

håller just nu på att packar för fullt! phu i den här värmen är det ganska jobbigt, men jag måste verkligen, kan inte sitta still en enda sekund.. måste vara uppe och kuta runt och packa ner alla saker! har precis tvättat fönstrerna i köket, solen lyste rätt i ansiktet så det var som om jag satt i en bastu så varmt är det i vårat kök just nu, det vet fanny! :)
Tvättade så snabbt jag bara kunde.. Så nu har jag bara fönstrerna kvar på balkongsidan men där är det som tur skugga! phu, rätt så skönt faktiskt.. skulle inte ha nåt emot att bara få slänga mig i närmaste sjö och bada, så hett är det! usch, nästan lite jobbigt..  inatt var det olidigt varmt fast vi har korsdrag både i köket och i vardagsrummet där vi sover då, så jag kunde inte sova inatt, låg och vände och vred på mig, tittade först på filmen "kocken" sen när den var slut trodde jag att jag kunde sova men nopp.. låg säkert 1 1/2 timme och försökte verkligen sova tills jag insåg att det var lönlöst, satte på nästa film " 10 orsaker att hata dig" tittade klart på hela, kunde inte sova då heller efter den filmen och då var ändå klockan strax efter tre sen lyckades jag somna då var väl klockan när jag tittade sist fyra så nånstans mellan fyra och halv fem somnade jag och vaknade vid kvart över åtta.. inte mycket till sömn! kommer nog stupa i säng tidigt ikväll.. snark... ZzZz

Nu vet ni i allafall vad som pågår just nu, så ni inte tror att jag har försvunnit!
Har bara inte haft tid, tänkte därför skriva och berätta lite, kanske bloggar sen om jag inte är för trött då!

Måste fortsätta packa, flyttar in i nya lägenheten i morgon, spännande! :D

Kramisar/ Tessan



Kommentera här: