Idag är...

jag väldigt trött!!!  * jäsp * :O
Det har gått jätte bra på jobbet men jag är bara så himla trött, vill ha semester nuuuu!! :)
Min Älskling är nere hos sin mormor och morfar och ska hämta några alvedon tabletter för jag har sån fruktansvärd huvudvärk och så fort jag ställer mig upp eller ska ta ett minsta lilla steg så känns det nästan som om huvudet ska explodera! usch.. :S

Hoppas han kommer snart! Ligger just nu i soffan och tittar på film..

fanny: jag saknar dig så himla mycket! förlåt att jag inte har hört av mig på väldigt länge, jag har bara varit så trött efter jobbet och jag ska bli bättre på att höra av mig ,jag lovar! :)
Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Jag har inte glömt bort dig, tänker på dig hela tiden! ♥
Du är min bästa vän och jag tänker aldrig någonsin lämna dig, ska alltid finnas vid din sida föralltid! :)

Nu ska jag fortsätta titta på filmen och sen ska jag lägga mig tidigt i sängen och sova!
Kommer somna som en stock så fort jag lägger huvudet på kudden :)  * snark * ZzZzZz

puss&kram ♥

1 fanny:

skriven

hii va söt du är <3 :) vet att du inte glömmer mig. jag stannar hos dig föralltid också <3 puss min skatt

Kommentera här: