mysig helg

Älsklingen är på väg upp till macken för att handla pizza, vi orkade verkligen inte laga mat idag så då passar vi på att äta lite onyttigt, haha! såna är vi.. :)
Igår var jag och älsklingen med min fanny och hennes alle på Ikea och handlade! Jag trodde inte jag skulle handla för så mycket men det gjorde jag minsann, sammanlagt gick allt på 2100:-  =D
Men det var det värt, man måste ju passa på att handla när man har sin bästa väns kille som har körkort :) Tusen Tack för bilskjusen! :)

Jag och fanny hade underbar mysigt när vi gick där tillsammans.. Våra pojkar skickade vi iväg på lite äventyr! Dom fick roa sig med att åka nån annanstans! Men det är bra det, dom lär ju känna varann då :)
Sen skjusade dom hem oss och dom hann stanna på te och äppelkaka innan dom skulle åka iväg till bion..

Älskar verkligen dom två människorna, man har så underbart trevligt med dom och dom är så himla snälla och goa.. Tack Fanny och Alle för att ni finns, ni är jätte fina människor och jag tycker om er båda..  Nu kan vi umgås mycket mer och ha många "parmiddagar" tillsammans =D

Längtar till den 7:e april då vi ska ha våran middag! Äntligen....

Nä, ska fortsätta med det jag höll på med, få ihop kartongerna jag köpte på Ikea, slags förvaringskartonger!

Vi hörs, hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagkväll, det ska jag och älsklingen ha ikväll! ♥

puss och kram ♥
1 fanny:

skriven

va du är sööööt :D blev så glad av ditt fina inlägg. vi älskar dig mest ;D ska sova nu, och imorgon träffas vi igen. längatar jättemycket! du är så snäll. du menade verkliegn vad du sa när du sa att du alltid kommer ställa upp för mig. bättre vän kan man inte önska sig gumman

2 fanny:

skriven

när ska du uppdatera? :P känner mig som en nörd som hänger här haha ;D ÄLSKAR DIG!

3 tessan:

skriven

Fanny: Så nu har jag äntligen uppdaterat bloggen! :) nädå, du är ingen nörd för det hjärtat!
Älskar dig massor! pussar

Kommentera här: