vintermys

image174


Okej, jag kan väl hålla med om att det är mysigt med vinter! Men bara om det ska se ut så här, då är det mysigt! :)
Det har varit riktigt snöoväder, vräkt ner med snö! Tur att man höll sig inne hela dan... :)
Idag vid 4-tiden har mamma och plastpappa Putte varit på besök, dom har ätit middag här, jag och älsklingen lagade potatisgrattäng med fläskfilé och vitlöksbaguetter.. mumsit! Dom njöt och tyckte det var super gott! :)

Sen hade jag bakat sockerkaka som efterrätt med te/kaffe..
Dom åkte strax efter 6 så jag plockade undan alla saker och gjorde te till mig i min stora fina gröna kopp som jag fick av fanny i julklapp.. och jag läste min nya pocket bok som heter " När blodsbanden brister " .

Så nu sitter jag här och bloggar och dricker mitt goda söderte och ska alldeles strax sätta mig i soffan och fortsätta läsa boken, den är så spännande! Ett tips till er som tycker om att läsa verklighetsbaserade böcker, läs den!
Den är helt fantastisk bra men väldigt gripande och sorgsen! :'( men jag älskar att läsa den, kan sitta och läsa den i flera timmar.. Får aldrig stop på den!

Här är min bok jag läser och min fina kopp jag fick i julklapp av min Fanny
image177


Ska fortsätta läsa nu och dricka mitt te! ♥

1 helena:

skriven

Den ska jag köpa! tack för tipset, var tvungen å gå in å läsa mer ingåedne vadd en handlade om!
Men du, gick inte du barn å fritid?
Läste ni någon bok på psykosocialt arbete där?

krammm

2 tessan:

skriven

helena: Varsågod gumman! Ja men visst är den bra? Den är sjukt bra! Japp, jag gick den linjen på Sågbäcksgymnasiet, vi läste många böcker på psykosocialt, har svårt att minnas vilka böcker man läste, men många var det iaf! :) Kramisar

Kommentera här: