Härliga sommar :)

Vilket underbart och härligt väder det har varit idag! :) Gud, det har nästan varit för varmt.. hade jag hittat närmaste sjö så skulle jag nog slänga mig i den, nä men skämt och sido! men det hade varit härligt med ett dopp i allafall :D

Idag har vi på jobbet haft "Sommarfest", barnen har sjungit för alla föräldrar och det var roligt att se.. Alla var så glada för att se sina barn, skulle jag också vara!
I morgon börjar jag senare och stänger förskolan halv sex sen ska jag åka direkt till fanny och alle, ska "bo" där över helgen för att jag ÄR ju så snäll och hjälpsam och hjälper min bästis med det sista inför bröllopet, tror inte det är så mycket att göra det mesta är ju klart och det är verkligen dags att allting blir klart på riktigt!! För om 7 dagar gifter dom sig ♥ då ska allting vara i sin ordning..

Det som jag blir lite missnöjd med den dagen är att den här tessan som ska fixa mitt hår tar 1000:- betalt för att göra en snygg håruppsättning med riktigt löshår och det tycker jag är mycket pengar! Tycker inte ni det?? Eller är jag helt ute och cyklar... Jag tyckte det var skyhögt för att göra det.. fanny ska göra sin bruduppsättning för 800:- och det är liksom 200:- mer för mig och definitivt ingen bruduppsättning! Det tyckte jag var lite konstigt... :/  visst jag ska ju låta henne göra det, men jag ska tala om att det är dyrt att hon tar betalt så mycket!! Jajaj, huvudsaken är den att hon fixat mitt hår nu kan jag känna men samtidigt tänker jag på pengar den här månaden.. jaja... :P

Härligt det ska bli med tjejkväll i morgon! :)
Saknar att vara med dig gumman, det var så länge sen du och jag gjorde nåt sist.. Älskar att vara med dig, man mår så mycket bättre och har alltid så roligt åt allting.. Älskar dig mitt hjärta! ♥

Längtar tills i morgon då vi ska träffas! :)

Nä, nu tänkte jag faktiskt smita på toan och lägga mig och kolla på en film :)

Godnatt & dröm sött ♥

Kommentera här: