varmt

Det är underbart väder idag! Vaknade för en stund sen, somnade om när jag vaknade vid 7 tiden, kunde inte sova då med tanke på att det var ganska varmt och ljust ute.. men  nu är jag vaken! :)
Jag och bästis hade det jätte mysigt igår, vi höll verkligen på med festprogrammenin i det sista, vi höll på tills limmen tog slut så vi måste förbi en sväng till Farsta och handla nytt så vi kan fortsätta ... Vi höll på i säkert 3 timmar och drack underbart gott vitt vin "Blue nun " heter den, den smakar väldigt gott :)

Sen tittade vi på skräckfilm, det var länge sen jag såg en sån film och det blev Gothika med Halle Berry som huvudperson, den var riktigt läskigt, jag och fanny satt tätt intill varann och nästan höll händerna för att det var så läskigt! så den var riktigt bra..

Ska alldeles strax kolla om hon är vaken där inne, den sömntuttan! haha :D  inte får hon sova längre om vi ska fortsätta med festprogrammen... det tar ju sin tid! :)

Saknar min Älskling jätte mycket! :'( har inte varit ifrån honom på ett bra tag och nu blir det hela helgen som vi kommer vara ifrån varann, men det tycker jag är ganska mysigt för då kan man sakna varann och det är ju mysigt! kommer hem i morgon, ganska tidigt eller ja i allafall på eftermiddagen, så att jag hinner umgås med min Älskling innan man ska jobba igen på måndag! ....* suck *....
Älskar verkligen honom av hela mitt hjärta, ingenting har känt så rätt som jag känner för honom! han är mitt allt, mitt liv och min framtid! ♥  Älskar dig min sockerpärla!!

Nu tänkte jag fixa frukosten och sen in och väcka lilla tjejen! :)

Så vi hörs sen och jag hoppas ni får en underbar skön sommardag som denna lördag den 31 maj! :)

Ciao på er!
// Tessan ♥

Kommentera här: