Dålig uppdatering!



Usch vad jag har varit dålig på att blogga nu för tiden! Fy på mig.. : /
Men det är väl så när man kommer hem sent på kvällarna från jobbet och ska laga middag, fixa med disken, tvätta och kanske dammsuga och då hinner man knappt sitta vid datorn förnst klockan är runt 9-10 på kvällen, då ska man natta!
Måste ändra på det lite.. Eller vad säger ni?

Har varit på kalas idag hos syrran, hon fyllde år förra tisdagen så det blev lite bjudning hemma hos henne :)
hon fick ett presentkort på H&M för 300:-.
Måste bara berätta nåt roligt!

Hela grejen började med att jag, Thomas, min morbror Roger och min kusin Mathilda skulle till Heron City (ligger vid Kungens Kurva)  och kolla på julklappar/presenter, och då var klockan runt halv ett och vi hade ingen som helst aning om att Idol deltagarna skulle vara där idag runt 12-16 så vi kom precis innan dom skulle sjunga, så vi står ju kvar där och det deltagarna som hade åkt ur Idol som uppträdde och efter sjungandet så kunde man bli fotade tillsammans med dom allihopa och jag och min kusin ställde oss i kön, ville göra det för hennes skull så rätt som det var fick vi komma upp på scenen och bli fotade med dom och det var lite pirrigt och roligt på samma gång, första gången man får göra nåt sånt! :)
Sen var det signering av alla Idol deltagarna och då väntade vi även på att få fotorna framkallade det tog visserligen sin lilla tid, drygt en timme. Så vi fick gå och lalla omkring där i en timme, sen bildades kön och vi fick efter en timme våra foton och Mathilda fick hålla om sin stora Idol Johan Palm från Idol 2008 och det gjorde henne så himla glad :D
Hela grejen var ju faktiskt himla roligt, att vi kommer dit tomhänta och går därifrån med ett var sitt foto med oss tillsammans. Det trodde jag faktiskt aldrig! Men jag är glad att jag gjorde min kusin glad i allafall det är huvudsaken!
Det slutade med att vi åkte därifrån Heron City vid fyra kanske och kom till syrran strax innan halv fem, snacka om att det tog tid för oss :) haha... Det är ju aldrig att man får en sån här chans, när man får den ska man passa på helt enkelt!

Usch vad trött jag är! Ska strax krypa ner hos min älskling som ligger och sover, tror mitt lilla hjärta håller på bli sjuk, han har ont i halsen och han låter lite hes, hans lungor lät mycket nu innan han skulle lägga sig! inte bli sjuk nu mitt älskade hjärta ♥
du som har hållt igång nu på det nya jobbet.. Snart är det inte så långt kvar till julledigheten :)
Hoppas jag får min julledighet beviljat, men det tror jag nog! Har tagit ledigt 23, 29 & 30 och det är ju bara tre dagar. om det är så så får jag 13 dagar ledigt och det vore ju hur SKÖNT som helst! :D

Nu ska jag sluta babbla, märker att detta inte leder nånvart! haha :D
Ögonen går verkligen i kors nu..

Säger godnatt för ikväll, vi hörs i morgon! Glöm inte bort 1:a advent, då kanske vi bakar lussebullar :)

puss&kram ♥

Kommentera här: