Tråkigt!



Sitter här och lyssnar på massa gamla skivor som jag har haft sen jag var liten, det är mysigt att tänka tillbaka på den tiden då man var liten och inte hade alls så mycket ansvar och bekymmer. Den åldern då man var liten var en fantastisk ålder!
Vilka minnen jag tänker tillbaka till, härligt! Har verkligen inte gjort annat än att titta på tv och massa filmer och bara slappat och det har varit rent ut sagt helvetes skönt!  Ibland kan det vara skönt och bara låta helgen vara utan att tänka på allt man ska göra..
Men i morgon ska jag träffa en gammal kompis som jag umgicks med när vi bodde i samma område vi ska fika i nya Forum och då ska jag passa på att titta på julklappar till min älskling ♥ Har redan en beställning till han och jag vet nog vad jag ska handla till han, får bara hoppas på att jag hittar det jag har räknat ut då :)
Det ska bli himla mysigt att träffa Jenny som hon heter, har ju inte så många vänner, dom jag har hör inte av sig lika mycket längre. :(  tråkigt bara! Får jag träffa hennes dotter också :) mysigt med barn..

Vet inte vad jag ska göra nu? Har verkligen så himla tråkigt!!!
Min älskling är fortfarande hos min morbror, han kanske blir kvar där inatt, hoppas INTE klarar mig inte utan hono, kanske klarar mig en hel dag utan honom men inte så här sent inpå kvällen, då det är mörkt och läskigt ute speciellt inte på natten klarar jag mig inte utan honom! Är ju så van vid att han ligger tätt intill mig och håller om verkligen håller om mig tills jag har somnat i hans famn. Usch! Jag tror faktiskt inte jag skulle kunna somna utan honom.. Måste alltid ha honom brevid mig, annars får jag massa tvångstankar om att jag tror att jag hör massa ljud och att jag inbillar mig att det låter på dörren att nån försöker bryta sig in, såna sjuka och knäppa tankar har jag när jag är ensam.. creapy! :/

Ska ringa min älskling nu ♥
sen ska jag titta på lite nya filmer som jag har laddat ner!

Hörs i morgon eller nåt!

puss&kram :)


Kommentera här: