Borta bra, men hemma B Ä S T !!!!

Nu är vi äntligen hemma igen! Har varit borta hela helgen och varit på landet uppe i Dalarna. Min älsklings pappa bor där uppe så vi åkte buss upp dit på fredag eftermiddag och åkte hem idag på förmiddagen.
Det var en mysig bussresa både på väg upp och ner, på hemvägen tog vi snabbt platserna längst fram, tycker om att sitta längst fram så man ser hela bussresan..
Vi har i allafall haft det jätte trevlig i helgen, vi har bara tagit det lugnt och njutit av naturen. Det är riktigt mysigt hemma hos hans pappa, har tagit massa bilder som ni kan se här :)




Självklart måste VI vara med på kort också, vi var ute och fotade naturen och tog kort på landet där vi hade spenderat våran helg  :)
U N D E R B A R T! ♥
Ibland behöver man verkligen komma hemifrån och ro om sig själv. Det är behövligt! :)

Fick även hem min efterlängtade Älskling ♥ Lakritz, min syster och hennes sambo fick ta Lakritz under tiden vi var borta, jag lämnar aldrig honom ensam hemma, aldrig!! Så han åkte i torsdags kväll och kom hem ikväll, gud vad jag pussade på honom, det kändes som han har varit borta i flera veckor ifrån mig :'( så nu fick jag äntligen krama om honom och mysa med min plutt!

Nu ska jag krypa ner hos Älsklingen, vi ska upp och jobba tidigt! :/  * S U C K *
Känner inte alls för att jobba imorgon.. Men men, man måste ju som sagt, jobbar från 7-19.30 har dock öppet hus på jobbet och det är ju obligatoriskt och tyvärr måste vi ju arbeta fast man kommer vara dötrött! Dom timmarna är inräknade i mitt schema.. :/

Nu säger jag Godnatt på er! Hoppas ni hade en lika skön helg som mig :)

Kramisar!


Kommentera här: