Önskelista

Snart är det min tur att fylla år!
Den 12:e november är det min dag..

Jag önskar mig faktiskt lite saker när jag har fått funderat ett litet tag
Det här är vad jag önskar mig i present :

♥ presentkort på åhléns
♥ fårskinnstofflor
♥ drömbok
♥ En hel väska med alla Astrid Lindgrens filmer, alltid nåt jag har önskat mig sen jag var liten
♥ Morgonrock
♥ Hugo boss parfymen
♥ strumpbyxor i både svart och grå, extra tjocka

Tror inte det är så mycket mer, skulle bli glad om jag får nåt av dom i allafall :)
Kommer nog inte fira mig samma dag eftersom att jag fyller en onsdag så jag kommer nog ha bjudning där på lördag.
Men det får vi se hur vi gör lite längre fram, det är ju inte så himla långt kvar tills man blir hela 22 år!!

Nu ska jag titta på ett program på 5:an nåt om Färjan, verkar vara nåt roligt, värt att se i allafall!

Vi hörs!
Kramisar.

Kommentera här: