torsdag

Idag är det torsdag och jag ringde för en stund sen till jobbet, har fruktansvärt ont i huvudet! Riktigt sprängande huvudvärk, det är riktigt jobbigt, har så ont så jag mår illa.. :S  usch!
Jag har oftas ont i huvudet och det är inte bra, det som jag tror utlöser min huvudvärk är att jag har för svag styrka på mina glasögon eller så har jag migrän, det vet jag inte..
Jag passade i allafall på att vara hemma orkar verkligen inte kliva upp ur sängen och bege mig till jobbet när jag knappt kan ta ett ända steg när huvudet känns som om det ska explodera!
Då kan jag passa på att mysa extra mycket idag med Lakritz, hatar verkligen att behöva lämna honom ensam hemma, det är jätte jobbigt att stänga dörren efter mig och se hans ledsna ögon, och hans mjauande när jag stänger dörren, jag blir så ledsen i hjärtat :'(  usch... Just det, dom ska ju komma och tapetsera här i vardagsrummet, så jag hoppas dom kommer då och jag hoppas det kommer bli fint också :)
orkar inte ha alla våra saker som dom står just nu, det finns inte så mycket plats för det..
Får nog ställa in allting idag, får vi ju hoppas på, men det ska ju nog inte vara nån fara!
Tänkte gå och lägga mig en stund orkar inte sitta här och jäspa.. ska krypa ner i den varma sängen och bara njuta av att vara hemma.. fast ändå får jag ångest när jag är hemma, för man förlorar ju så mycket pengar på att vara hemma en dag, men vad ska man göra om man verkligen inte orkar ta sig till jobbet!

Nu tänkte jag sätta på en kopp te och lägga mig i sängen och sen mysa med Lakritz.. :)
Hoppas ni får en trevlig och skön torsdag!

Vi hörs!

Kramizar ♥




1 Madeleine:

skriven

Haha vilken söt liten en :D

2 tessan:

skriven

Madeleine: Tack, javisst är han ju bara för söt! :)

Kommentera här: