7:e månaden<3

Idag har jag gått in i en ny vecka och en ny månad.
Vecka 25 alltså 7:e månaden redan..
Herregud vad tiden går snabbt :)
Känns som om det inte är alls långt kvar till förlossningen.. Längtar som en tok!
Igår när jag satt i soffan och tittade på tv så tog jag Ultraljudsmonitorn som jag beställde som man kan lyssna själv till bebisens ljud. Satt där säkert med den aparaten i en halvtimme och lyssnade till bebisens hjärtslag och jag kunde inte hålla tårarna borta ♥  en underbar känsla att höra sitt barns rörelse och hjärtslag..
Tänkte bara på att få hålla våran bebis i famnen.. Längtar jätte jätte mycket! :'(

Idag börjar jag 9-13 sen efter det ska jag senare iväg till barnmorskemottagningen där jag träffar min Barnmorska.
Ska träffa en manlig läkare och prata om min halvtidssjukskrivning för den går som sagt ut i morgon.
Kommer fortsätta att vara halvtidssjukskriven och sen får vi se hur länge jag orkar jobba. Jag tänkte jobba så mycket som jag orkar. Om inte ryggen säger ifrån snart, för den håller på att göra det snart vissa ggr.

En dag kvar att jobba, skööönt!!!
Sen är det Valborg. Vad ska ni hitta på på Valborg?
Jag tror att jag och älsklingen ska hem till min mamma eventuellt på fredag och äta middag och bara umgås.
Vi har inget inplanerat precis. Förutom att ta det lugnt och bara mysa en massa ♥ 

Nu måste jag bege mig snart till bussen, ska bara borsta tänderna och sen ta på mig skorna och sen ta bussen till jobbet.
Hoppas ni får en skön och bra onsdag :)

KRAM
1 Ingela:

skriven

Grattulerar.. Måste kännas underbart.

Isaac har inte ätit sin medicin i 3 år, utan snarare 2år. Han fick diagnosen vid 1 års ålder. Inte sen han föddes :) KUl att du kan lyssna till ditt barns hjärtslag.



Kram

Kommentera här: