Äntligen hemma!

Godmorgon på er!
Nu är vi äntligen hemma igen, vi tre!
Har varit uppe sen halv sju och ammat min söta lilla prinsessa ♥
Hon har i stort sett sovit hela natten. Brevid oss i sängen!
Älskar att ha henne så tätt intill mig. Att bara få ligga brevid henne och titta på henne gör mig till världens gladaste :)
Hon är mitt allt! Sen hon föddes så förändrade hon mitt liv totalt..

Idag ska vi tillbaka till SÖS på efterkontroll och väga och prata om min amning.
Hade lite problem med amningen i början då hon inte tog tag i bröstvårtan på mig och fick inte i sig tillräckligt med mjölk så därför fick jag en amningsnapp som man trär på bröstet och det funkade utmärkt!
Så den har jag lite då och då för att få henne att suga.
Men nu har i allafall mjölken kommit igång och det känns himla skönt :)
Igår och i förrigår var dom så spända och fyllda att det gjorde så ont.. Kunde knappt röra dom så ont hade jag!
Men i allafall, amningen går utmärkt nu.

Nu ligger min prinsessa och sover, tog upp henne och vaggade henne till söms.
Hon är verkligen bedårande! Kan inte fatta att hon är VÅR unge..
Jag är så himla lycklig.
Sen jag fick henne har jag blivit superkänslig, kan bara titta på henne i timmar och gråta för att jag är så lycklig.
När Thomas säger nåt vackert till mig så gråter jag lika mycket för det.

Sitter bara och tittar på henne nu och beundrar henne.
Gud vad jag älskar detta barn.
Min älskade Alicia Filippa Sjöblom. Som hon kommer att heta :)

Måste kolla till henne nu, hon ligger och rör på sig så hon vaknar nog snart!

Hörs sen!

KRAM
1 Emma 2 barnsmamma & STOLT:

skriven

Ja visst blir man verkligen en ANNAN människa när man har ett liv att ta hand om? Man blir liksom känslig för allt. Och man klarar inte av vissa saker man kanske kunde klara innan...hehe men det är oootroligt kul att vara mamma. Att veta att det är en liten liten oskyldig människa som behöver ens tröst och kärlek. Näää det är verkligen LIVET OCH UNDEBART... Snart ses vi o då jälar ska ja SNIFFA bebis.. Jag är ju trots allt MOSTER hihihi



Puss o Kram älskar dej

2 Caroline.:

skriven

Vad mysigt de låter, grattis igen! : )

3 Jonna:

skriven

GRATTIS ÄNNU EN GÅNG =) Åhhh äntligen fick ni eran prinsessa..



ps: Kanske ska börja jobba som en spådam =) Hade nästan rätt förutom på vikten =)



KRAMAR I MASSOR FRÅN OSS..

4 Ingela -:

skriven

GRATTIS gumman !!! Vad skönt ! Söt e hon...



Lycka till nu.



Hoppas vi ses ?



Kram

5 Kicki:

skriven

Grattis till er dotter!! Från Kicki

Kommentera här: