Mammas älskling <3



Mammas älskling ♥
Min vackra Alicia Filippa..
Älskar dig så mycket.
Du har förändrat mitt liv föralltid :)

Idag 5 dagar gammal

1 Marie:

skriven

Har du blockat el tagit bort mig från msn? vi pratade en gång sen har jag inte sett dig dära nå mer =/ Grattis till bebisen i alla fall =) längtar ännu mera till min kommer hehe Hare fint Mvh Marie

2 Novalies mamma:

skriven

Sötnosen då =)



Jag tror att du och thomas var på samma avd som celina och stefan, mina grannar på bb....

För ni födde nästan samtidigt och åkte typ hem samtidigt =)

3 fanny:

skriven

grattis igen hjärtat =) va söt hon är!! du kan väl ringa när du har tid? vill inte ringa och störa osv. så ring mig när du har tid och orK! puss&kram :)

4 Caroline.:

skriven

Så söt!

5 Jonna:

skriven

Vad sööt hon var =)

När man tittar på henne så smälter man juh =)

Får ta och "baka" en till kaka snart.. Hihi

Hälsa Thomas..

Kram

6 My:

skriven

GUUUUUUD, jag dör. Vilken liten lurping, skitsöt liten flicka har du gumman :) Så himla kul för er Tess!



Pussa huvudet på den lille från mig <3



Puss & kram!! <3

7 Madde(grannen):

skriven

Men guuuud så söt!! Oj oj oj!! Kom och visa upp henne i Kästa snart!! Grattis grattis igen!! Lite sugen blir man allt!! ;) Kram!

8 Jenny:

skriven

hej tjejen och miljoner grattis kramar! har haft så mycket här sista tiden att jag inte hunnit in o kika och under tiden så har så klart lilla prinsessan kommit under tiden!



Så söt hon är! Många grattis kramar!!

Kommentera här: