Bästisar föralltid <3





Igår kom min bästis till mig och det var verkligen så himla mysigt ♥
Jag bjöd på ost och skinkpaj och massor med sallad, supergott!
Sen bjöd hon på efterrätt sötisen min! :)
Men vi var så mätta efter middagen, så det blev aldrig nån efterrätt så hon lämnade kvar allt till oss så kunde vi äta upp det när vi skulle ha myskväll :)
Vi satt och pratade gamla minnen från skolan och framtiden, det var så underbart!
Jag behövde verkligen en sann vän att prata med, vi har alltid varit där för varann i vått och torrt!
Vi kramades en massa och bara log mot varann, så härligt att ha henne i min famn igen... läääänge sen! :(
Vad skulle vi göra utan varandra? Vi skulle definitivt aldrig klara oss..

Hon är ju bara för underbar alltså.. Hon hade köpt en present till våran bebis, en jätte gosig och fin nallebjörn titta :)




kramade om henne så hårt och sa " du är världens bästa vän, älskar dig så innerligt mycket "
Jag har beslutsångest vem som ska vara gudmor till vårat barn, jag har två underbara människor som jag skulle vilja ha som gudmor till vårat barn och det är Mickis och Janine. Kan inte båda vara gudmor? måste man bara få välja en? Fast det är ju åandra sidan lååångt tills dess men det är alltid bra att förbereda sig innan..
Jaja, jag hinner nog tänka på det... som sagt så är det ju ett väldigt bra tag kvar tills dess :)
men tiden springer bara iväg..

Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på Beck som började för 15 min sen :)
Älskar Beck.. Tittar alltid på det varje söndag!

Så nu blir det läggdags!
Godnatt på er alla underbara  puss&kram ♥




Världens underbaraste och bästa vän Mickis ♥ älskar dig! saknar dig här :'(


1 Anna:

skriven

det heter fadder och det kan man ha flera av.

2 Emma:

skriven

Helloooo!



Du kan ha hur måna gudmödrar/fädrar som du vill, det e upp till dig! Så det behöver du inte tänka på!

Men jag rekomenderar att du tar den som har mest kontakt med barnet, för barnets bästa så väljer man den som hon/han ser mest och känner mest =)





Kram

3 Ingela:

skriven

Jag hade ju 2 st, så inte behöver du bara välja 1... blink Håller med din syrra, ta en gudmor/fadder som DU vet kommer träffa dej och bebisen ofta. kram

4 Janine:

skriven

Men lilla sötnos! Hade ingen aning om att du funderade på mig som den stora rollen som gudmor!! Men om du har beslutsångest så kommer det ju fler barn i framtiden... Men jag väldigt glad för äran iaf oavsett om ni väljer mig eller mickis!!!STOR kram!!!

Kommentera här: