Ultraljud<3




Igår fick vi äntligen göra UL och det var verkligen spännande att se.
Men olyckligvis så var inte bebisen så stor som den skulle ha varit när man går på UL i vecka 18-19 för det är då som alla foster är lika stora, men våran bebis var ganska ung och det har blivit nåt galet för jag trodde att jag var i vecka 19 men jag är bara i vecka 15 för dom mätte lårbenet och huvudet och den var liten jämfört med vad den skulle vara så jag ligger liksom en hel månad bakåt, en hel menscykel! Fattar inte hur det kan ha kommit sig för jag var så noga med att skriva upp den sista mensen i min kalender och ändå stämmer det inte.. För skulle det vara så som jag har tänkt så skulle jag vara i vecka 19 nu men det är jag inte... Så jag måste ha blivit gravid nångång den 29:e november förre året och då var det bara en vecka efter som jag testade svagt på stickan och på ungdomsmottagningen, så antingen så stämmer det eller så måste det har blivit nåt missförstånd nånstans, eller så kan jag ha räknat fel? Kan jag ha gjort det? men jag vet inte hur och när... det är frågan! Jag och Thomas var som ett frågetecken när barnmorskan sa det på SÖS..
:O men men... vi såg i allafall ett foster och allting såg jätte bra ut med bebisen. Vi såg hjärtat slå och huvudet, men som sagt så var det inte så bra att se eftersom att det var ganska tidigt, vi ska tillbaka till SÖS igen och göra nytt UL den 25:e mars.. Känns som en evighet tills dess! :(  en hel månad kvar just idag!!
Vi såg i allafall att våran bebis lever och det var en stor lättnad! ♥

Längtar tills nästa besök till SÖS då vi ska göra nytt UL, vill att det ska vara nuuu!!

Så f om nu kommer jag gå in i ny vecka varje lördag alltså nu på lördag kommer jag gå in i vecka 16.
och sen nästa lördag vecka 17 osv...

Extremt trött är jag idag! Har vänt och vridit på mig konstant hela natten, bara för att den vilda där inne leker rövare och har farit runt, okej det var kanske lite att ta i men jag har i allafall känt av den om man säger som så.. och självklart ligger man på halvspänd när man känner nåt inom sig som rör sig!
känns häftigt på nåt sätt att det kan ligga ett liv inuti sig själv, ett liv i ett liv! :D

Jäsp, jäsp!
Dags att nanna kudden, är svintrött!
Ska bara dricka ett glas med jucie och sen hopp i säng, kommer nog somna på en gång så fort jag lägger ner huvudet på kudden :)   vi får se!

Jag säger i allafall godnatt nu till er! sov gott och dröm sött ♥

puss&kram :)

1 Ingela:

skriven

Nämen !! Fan vad trist =( att det har blivit någe missförstånd om grav. dagarana.. men hoppas det rättade ut sig? hoppas allt e bra? puss å kram

Kommentera här: