Äntligen kallelse!



Hej bloggen!  :)

Dagen har varit lite snurrigt för mig.
Har inte alls känt igen mig själv idag. Lite snurrig och okonsentrerad!
Har hoppat runt på alla avdelningar idag. Det blir så tyvärr! Det är roligt men samtidigt jobbigt när föräldrarna tror att man har sett till deras barn i stort settt hela dan och man har inte den blekaste aning om hur dom hade det på förmiddagen, men jag lyckas alltid få det på rätt fot! :)
Annars har dagarna gått otroligt fort faktiskt, i morgon är det redan fredag och då är det jag som stänger!
Känns som om det var en evighet sen.. Skönt med sovmorgon i morgon biti, kan jag sova till sju istället för att klockan ska ringa vid sex.  så det är uppskattat!  :D

Idag fick jag hem det jag har väntat på väldigt länge!!
Kallelse till ultraljudet som kommer äga rum tisdagen den 24e feb på SÖS.
Gud vad jag har längtat! Kommer vara i v. 19 när jag kommer dit..
Då kommer jag nog vara ganska stor.. Men större vet jag att jag kommer bli.. haha!
Blev verkligen jätte glad, för jag har verkligen väntat, men nu kommer jag få vänta tills nästa månad, det känns lite jobbigt!
men men.... huvudsaken är den att jag har fått kallelsen i allafall :)

Åh vad jag vill ha fredag!
Ska hjälpa svärmor i morgon efter jobbet att baka fyra st Cheesecake eftersom att Thomas lillebror inte har firats för han fyllde år för ett tag sen hela 15 år alltså,  byxmyndig!!! hihihi....  så då ska jag passa på att hjälpa henne!
Så snäll som jag är då :)

Nej men nu ska jag inte sitta här och låta tiden fördriva, utan jag har viktigare saker för mig som att borsta tänderna och sen krypa ner i sängen under täcket och ligga och mysa med min älskling ♥  brukar somna i älsklingens famn, det är så himla mysigt! kan inte somna utan honom...

Nu säger jag faktiskt godnatt och sov gott!

Vi hörs troligtvis i morgon om jag orkar blogga vill säga..

Over and out!




Kommentera här: