Längtar!



åh vad jag längtar tills jag får en sån här underbar mage ♥
Nu har två föräldrar på jobbet frågat om jag ska ha barn för deras barn har tydligen
pratat hemma om mig och " bebben i magen " så dom ville få det svart på vitt om det verkligen var så
dom frågade snällt och jag svarade och dom blev riktigt glada för mig och grattade mig :)
det kändes faktiskt himla roligt att få kunna berätta det.
Än så länge är det bara dom två mammorna som vet, för annars skulle det ha spridit sig som en
löpeld. Men det kanske kommer inom några veckor.
Vissa av barnen tror inte att jag har en bebis i magen, dom tittar bara på mig och tror att jag ska
säga " nej jag bara skojar " men det har jag faktiskt inte..
Får se när nästa mamma/pappa kommer fram och frågar :)
Fråga på bara! Alltid lika kul att svara... * ler *







Vill också ha bebis mage nu, visst jag har ju det men jag vill ha större nu och känna sparkarna!
Det måste vara en upplevelse att känna det, men det kommer inom en tid :)

Längtar som bara den nu!

Nu ska jag natta kudden ♥

Kommentera här: