Skärholmen

Ska alldeles strax åka iväg till Skärholmen och möta upp Jennie och hennes barn och även min kära syster Emma med hennes lilla charmtroll Isabelle. Det ser kallt ut ute och blåsigt!
Jag som har på mig leggins och en mörkblå tunika. Men det får duga!
Jag är ju så varm ändå och svettig annars så det gör inget :)
Får se vad vi hittar på i Skärholmen. Jag ska i allafall titta på bebissaker och se om jag hittar nåt babygym!
Det vill jag jätte gärna köpa..

Måste fixa mig det sista innan jag måste gå ner till bussen :)

Tar med mig kameran och fotar lite!
Vi hörs senare!

puss&kram ;)
1 Malin Lj:

skriven

Ja, veckorna går undan men nu på slutet är det lite segt när man bara går o väntar...men men, sätter väl fart snart förhoppnigsvis!

Än känns det bara bra, inte alls nervös över förlossningen faktist! Kanske lite nervös för det som kommer efter, svårt att föreställa sig en liten bebis här, men man kommer nog in i det snabbt!

Kommer säkert gå alldeles galant för er:) Försök o inte oroa dig. Jag litar på att BM kan sin sak och att de kan handleda mig bra när det väl är dax.



Tack, hoppas också bebis kommer snart:) Och desamma! Kram

2 Jonna:

skriven

Tänkte bara ge ett litet tips..

Babygym kan du vänta med o köpa tills hon/han är runt 3 månader eller om du ens behöver..

Vi köpte ett och Adrian använde den nästan aldrig, allt annat var roligare..

Kan nog säga att vi slösat enormt mycket pengar på saker som han nästan inte rört..

Kram

3 Johanna - blivande mamma:

skriven

Hittade du något fint till barnet? Jag har också funderat på babygym men jag har ingen aning om vad för babygym som jag ska köpa dock. :S

Kommentera här: