Gårdagens bad + grill!

Godkväll på er!  Hade verkligen strul med bloggen igår så jag tröttnade på att skriva om inlägg efter inlägg.
Så därför blev det aldrig nåt inlägg igår kväll. Hade tänkt ladda upp bilder, men det gick inte så nu hoppas jag på att det ska funka nu ikväll :)

Hade jätte trevligt med syster Emma och hennes familj.
Vi gick ner till badet så tjejerna fick doppa sig lite och det var riktigt roligt för lill fröken Isabelle som njöt av fulla drag! :)
Hon plaskade som bara den och tyckte det var jätte kul med vatten.

Sen kom älsklingen vid halv sex och då började vi grilla, hittade en jätte mysig grillplats precis intill en brygga och det var jätte mysigt där. Solen lyste så fint på vattnet!
Och vi fick även besök av två fullvuxna svanar med deras ludna ungar. Så söta! :)

Tror jag lägger upp bilder här i stället så förstår ni vad jag menar med att vi hade mysigt!
Titta och njut.. En bild säger mer än tusen ord, brukar man säga! :)


Isabelle lagom nöjd med att få bada!



Isabelle hade inga som helst problem med det kalla vattnet ( ja till en början)



Min kära syster med systemkameran i högsta hugg! :D


En nakenfis


En solstråle :)








Mosters Esmeralda ♥



Såhär mysigt hade vi precis intill grillen :)





















Här hade vi våran grillplats, mysigt va?  :)


Svanarna är så himla vackra, var snabb där och fotade när dom var så nära



Ännu en bild på grillningen, fick även besök av en orm som låg på berget
där som ni ser, men den försvann lika fort. Hann inte fota den! Hade varit
häftigt att få den med på bild. :) lika bra det att den försvann, urk!




Så vackert!!



Så, nu förstår ni hur mysigt vi hade det!
Älskar den här sista bilden, den är så vacker!
Vattnet som ligger stilla och solen som lyser, underbart!  :)
Kan inte bli bättre.

Älskar allt som har med sommaren att göra!
Visst, kanske inte värmen just nu i mitt tillstånd! En höggravid kvinna som svettas man bara säger ordet av sol! haha :)
Känns som om jag har kommit till klimateriet redan, för svetten bara rinner på mig!  Hemskt... jobbigt....

Ska gå och svalka av mig lite!
Tur att älsklingen min kom hem med en bordsfläkt som vi kan ha i sovrummet.
Han sover på nätterna, men not me! Ligger och snurrar flera varv innan jag kan somna och det blir verkligen ingen korsdrag även fast vi har öppna fönstren på vid gavel i varenda sovrum. Det hjälper inte!
Så inatt får jag förhoppningsvis sova nu när jag kommer ha den här bordsfläkten precis intill mig... härligt!!
Tusen tack hjärtat mitt.. älskar dig mest i världen ♥

puss&kram :)

1 emma:

skriven

shit va lika du o din syster är...

Trodde först att det var du på bilden!

Kommentera här: