Morsdag<3

Idag är det ingen vanlig dag för det är Morsdag..
Och vädret är på topp! Det är säkert lika varmt idag som det var igår.. Härligt!
Har inte orkat bloggat nåt dels för att jag har haft min kära syster här under helgen.
Vi har haft mysigt och skrattat en hel del.. Och i morgon flyttar vi så då kommer vi närmre varann!
Åååå vad jag längtar tills i morgon då vi får hämta nycklarna till våran underbara lägenhet!
Jag ska försöka ta kort på den i morgon om jag kommer ihåg.. Det måste jag göra! :)

Vi ska åka snart till mamsen, vi är bjudna på middag!
Thomas buss åker ifrån Sandviken vid 12.40 och sen åker han direkt hem till min mamma i Huddinge.
Idag har jag mammaleggins och en gul mammaklänning på mig.. Kan ta en outfit sen! hihih...

Gud så svettig jag är!
Svettas ju en hel del + att det är så jävla varmt ute!
Det här kommer nog bli en varm och het sommar, skulle jag tippa på!
Jobbigt för mig och andra gravida mammor... :)

Nu har jag i allafal bloggat lite och nu vet ni i allafall att jag lever :)

Vi får höras senare ikväll!

Kram på er!

Kommentera här: