Superglad!

Jag är superduper glad! :D
Vi har ju som sagt varit och tittat på lägenheten som vi ska flytta in i på måndag nu i Fagersjö.
Var verkligen jätte pirrig i magen när vi började närma oss. Jag menar, vi skrev ju kontrakt på lägenheten utan att titta på den och nu fick vi chansen att göra det innan vi flyttar in för gott :)
Lägenheten var verkligen superfin! Det var separat badrum och toalett.. Toaletten älskar jag för det är en sån som sitter upphöjt på väggen så man kan lätt dammsuga och torka under. Jätte mysig!
Och i badrummet finns det fönster så man lätt kan vädra efter duschen eller tvätten.
Sen finns det både ingång från köket och ena sovrummet in till badrummet.
Det var stora sovrum en med inbyggda garderober och en stoooor klädkammare. Mycket större än den vi har ni i våran
2:a. Så där kan man få plats med mycket och sen i klädkammaren finns det en garderob där man kan ha lakan, handdukar och ja allt möjligt i. Mycket praktiskt!! :)

Lagom stort vardagsrum, inte för stort och inte för litet heller, den som vi har nu är rätt så stor, med tanke på att vi inte har så mycket möbler heller. Men vi kommer införskaffa oss nya möbler så småningom :)

Lagom stor balkong med inglasade fönster som man lätt kan öppna och vädra.
En säkerhetsdörr, det är ju bekvämligt!

Så vi är jätte nöjda med lägenheten! Jag visste på nåt sätt att den skulle se fin ut och den känslan jag hade var rätt..
Vi är supernöjda och längtar som bara den tills vi får flytta in nu..
Åh, nu vill jag inte bo här längre.. jag vill flytta nu! Det var så mysigt område också, nära naturen. Med buss 167 mot Högdalen tar det bara högst 7 min där vi kommer bo. Så det är nära och bra! :)

Kan knappt bärja mig längre! Nu vill jag att det ska vara måndag..

Så vi är jätte lyckliga och nöjda! Bättre kan man inte hitta..
Så nu ska vi packa det sista i helgen, eller ja det får bli på måndag skruva ner allting och lasta in allting och sen bege sig till den nya lägenheten.
Älsklingen min åker upp till Dalarna och hälsar på sin pappa som behöver lite hjälp med flyttning för han ska nämligen också flytta. Så han är snäll och åker buss upp till honom och hjälper honom.
Jag får spendera min helg med min älskade syster. Hon kommer hit i morgon. Vi ska mötas upp i Slussen. Ska träffa två kompisar från gamla klassen som jag inte har träffat på bra länge nu. Kommer bara fika nån timme och sen möter jag upp Emma syster och åker hem till oss. Kul det ska bli! :)

Men nu har jag inte tid att skriva mer. Ska lägga mig strax..

Vi hörs mer i morgon biti om jag orkar skriva då! :)

Godnatt och sov gott inatt! ♥
1 Ingela:

skriven

Vad kul att du äntligen fick se lägenheten. Åh vad kul att den var super fin. Vore jätte tråkigt annars. vad skönt att ni får flytta snart, förstår att du längtar.

Men jag skulle behöva prata med dej om en sak, som jag e lite besviken på. Men jag vill ta det med dej istället för här på bloggen ! Ha det toppen i solen.. Kram

2 fanny:

skriven

vilken otroligt lättnad gumman :D va glad jag blir för eran skull. hoppas ni kommer trivas jättebra :) puss&kram <3

Kommentera här: