Myskväll!

Sitter här i köket och dricker massor av vatten.
Så himla gott :)
Har rensat bland mina kläder och lagt ner alla dom kläderna som jag inte kan ha nu pga graviditeten.. Suck...
och lagt ner dom kläderna som jag fortfarande kan ha i byrålådorna..
Rätt så skönt.. Det vart två stora ikeakassar, ni vet dom här blåa och sen en stor ikeakartong. Jag hade ju inte så värst mycket kläder, men det beror på hur man definerar med mycket också..
Sen rensade jag i badrumskåpet och slängde gamla saker och packade ner i stort sett allting i en väska så nu är det rätt så tomt i badrumsskåpet. Skönt att allt är rätt så tomt!
Förresten.. Killen som ska flytta ut ur lägenheten som vi ska flytta till nu på måndag, ringde här vid fyra och ville höra med oss om vi var intresserade av att ta över lite möbler som dom ville bli av med. Han var jätte trevlig som ringde och vi ska titta på lägenheten i morgon och även titta på sakerna om det är nåt att ha..  Tycker det var riktigt snällt av honom att ringa, det är inte många som gör det! :)

Så det ska bli riktigt spännande att få se lägenheten i morgon, får vi äntligen se den innan vi flyttar in :)
Den där killen som ringde var även pappaledig så han var hemma med sin dotter lät det som och vi kommer komma nångång efter fyra och tittar på lägenheten.
Jag känner det på mig att den är fin.. Tror nog att den kommer bli perfekt för oss!
Jag har den känslan och jag litar även på den känslan :)

Det ska bli kul att städa lägenheten sen när den står tom, då blir det så fint och rent!
Tycker om att städa, det är väl det minsta jag kan göra om jag ändå inte ska bära..

Så dammsugaren och golvmoppen och massa rengöringsmedel kommer vi lämna kvar under tiden vi städar då så att vi kan lämna den ren och fräcsh till den andra hyresgästen som ska flytta in.

Måste kolla på Rent hus, har missat första delen..
Hur kan man glömma det programmet? Det blir nog så när man sitter här..

Vi får höras senare!

P.s Marie: Jag och min sambo hade tid vid halv två och vi gick därifrån runt två, det kanske var dig som jag såg. För jag såg ett rätt så ungt par, tänkte inte på hur den tjejen såg ut, tittade bara lite snabbt.. Det kanske var du och din kille?
haha.. :D hade varit lite roligt!
Men du kan jätte gärna adda mig på min msn, är inte inne så ofta men ska försöka bli bättre på det :)
Här kommer den: [email protected] så är det bara att adda mig så kan vi prata mer på msn, vore jätte roligt att lära känna dig! :)
Hoppas UL gick bra!  Ja visst är det häftigt med UL? Man kan inte förstå att man har en bebis i sig själv!
Men visst är det en underbar känsla att vara gravid.. :)

Ha det toppen! Kram / Therese  D.s
1 Marie:

skriven

Nu har jag lagt till dig på msn :) vi kan prata mera dära .. kram

Kommentera här: