Värsta sminksetet!

Godkväll! Det här var nog den värsta kvällen som jag har haft med Alicia. Hon har totalt vägrat sova fast hennes ögon hänger som påsar! Jag förstår inte varför hon är så förbannat envis?
Jag har försökt nu i två timmar och fått henne att sova, men nej! Hon ska bestämt vara vaken, inte nog med det så skriker hon så det skär in i öronen så fort hon får ligga i sin babysitter. Jag orkar knappt hålla henne längre, hon är så jävla tung! Mammas stora knubbis ♥

Jag vill liksom inte gå runt och bära på henne hela tiden, då blir hon ju bortskämd med det och det vill jag verkligen inte att hon ska bli. Hon ska minsann inte få köra med mig inte, inte med sin mamma! :)  haha..
Men tack och lov så fick jag henne att somna för 5 min sen. Pust!!
Så nu ligger hon på min sida av sängen, lika bra att lägga henne där. Hon kommer väl vakna snart igen känner jag på mig.

Vi har i allafall bara hållt oss inne, det har varit skit väder rent ut sagt! Skulle egentligt åka och möta upp Thomas i Farsta, men jag sa det till honom att jag inte hade nån direkt lust att ta mig ut i ruskvädret! Det regnade och man blir så blöt och kall.. Urrrk! Nä så jag bad Thomas hämta ut mina biljetter till julkonserten som mamma, jag och Emma ska gå på i december. Det ska bli himla roligt! :)

Älsklingen kom hem strax efter sex och jag stod vid spisen och lagade spagetti och köttfärsås. Dålig fantasi när det gäller middagsplaner. Ska sätta mig ner kanske i morgon och göra matlista, orkar inte varje dag fundera ut middag. Bättre att man har lista så att man följer den, då vet man ju åtminstone vad man ska äta den dagen!

Jag fick för senad present av min älskling! Det var tre paket, blev så lyrisk och som ett litet barn så fort jag öppnade dom. Det var precis dom jag önskade mig :)
Det här fick jag av min kärlek! Titta..






Så nu har jag smink så det räcker! Jag köper typ aldrig smink, dels för att det är så dyrt och för det andra så tar jag verkligen slut på det smink jag har först och främst. Så är det nåt jag verkligen behöver så är det ju mascara i princip. Det är det enda jag handlar! Så jag vart jätte glad verkligen för det här.. Det roliga är att han vet att jag klagar på att jag har så torr hud efter att jag har duschat och det var därför han köpte den här cremen till mig från Loreal. Ska prova den i morgon efter att jag har duschat! :) Så TACK min älskade, underbara man
jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Nu ska jag passa på att göra mig en kopp varm choklad innan lillmonstret vaknar!

Hoppas ni andra har haft en bra dag! Förresten, i morgon blir Alicia redan 3 månader och hon ska få sina första två sprutor! USCH... det kommer svida i mitt mamma hjärta om hon blir ledsen när hon får dom! :'(
jag ska försöka titta bort! * SNYFT *

Vi hörs mer i morgon!
Godnatt.

puss & kram ♥

1 Emma 2 barnsmamma & STOLT:

skriven

Aaahha.... Tack syster...Ja visst va kortet snyggt. Tyckte jag med =P Ja jag skulle verkligen vilja klippa mej en cool frilla. Ska kolla på de faktiskt...

O nu kollar ja nya skor =)



Puss älskar dej<3

Kommentera här: