Tisdag!

Godkväll!  Jag sitter här framför datorn med huvudvärk åter igen :(
så himla tröttsamt. Igår hade jag verkligen skit ont i huvudet också, så när Thomas kom hem från jobbet då var klockan runt halv nio, då la jag mig på soffan med Alicia och somnade med henne brevid mig, jag hade så ont. Visste knappt vad! Jobbigt det där..
Idag har jag verkligen haft hjärnan nån annanstans, inte där den ska sitta i allafall :/
Skulle åka med bussen till Farsta och möta upp Thomas där. Klädde på Alicia en overall och packade väskan, men det jag inte packade ner var min ammningsnapp som hon suger på när jag ammar henne, inte heller våtservetter utifall att hon behövdes byta på, inte nån ersättning. Så ja, man kan ju säga att jag glömde nästan allt hemma!
Fattade inte hur jag kunde göra det, det är det första jag kollar att jag har packat ner, men nu hade jag varken tänkt på det eller kollat upp det innan. Typiskt! Så vi fick springa in i affären och köpa våtservetter. Lika bra det så man har extra i väskan.
Var inte riktigt mig själv idag kände jag. Såna dagar kan man ha tyvärr!
Hittade ju inga byxor som jag skulle köpa tills i morgon då vi ska på begravning. Känner mig en aning "små tjock"
fortfarande, jag provade gamla byxor. Kommer inte i nån av dom och jag kommer inte inte ens i byxor i stl 44,46,48 det är ju helt sjukt! :/  så jag har ju verkligen ökat i stl. Men samtidigt vet jag att det bara är 1 månad sen som vi fick henne, så jag hoppas jag går ner mer i vikt. Jag får stå ut med det och hoppas att kilona försvinner. :)

Måste bara berätta en trevlig grej!
När jag skulle med bussen mot Farsta för att möta upp Thomas står det redan en vagn på bussen med en jätte söt och trevlig tjej. Vi börjar genast att prata. Apropå ingenting, det var skit kul att prata med henne :)
Hon var jätte trevlig och hon har två barn. Hon gick också av i Farsta. Vi sa hejdå till varann och gick åt varsitt håll. Sen när vi skulle åka hem stötte vi på henne igen, och det var samma buss som vi åkte dit med. Så vi började snacka mer och hon frågade vad jag hette och hur gammal jag var, hon var 25 och vi bytte mobilnummer med varandra. Skit roligt! vi pratade med varandra som om vi skulle ha känt varann. :)
Så jag tog hennes nummer och vi ska träffas och så. Jag blev jätte glad! Inte ofta man stötter på såna människor. Tycker det är jätte kul att jag lärde känna henne på det sättet :)

Nu ligger våran lilla sessa och sover och vi sitter i soffan och har tittat färdigt på Idol.
Vem tycker ni sjunger bra på Idol? Jag tycker Mariette sjunger väldigt bra.

Nu ska jag gå ut i köket och fixa mig lite oboý är riktigt sugen på det :)

Hörs kanske mer senare eller i morgon!

Kommentera här: