Godmorgon!

Godmorgon allihopa!  Har ni sovit gott? Det kanske finns dom som sover fortfarande.
Jag och min lilla sessa vaknade 09:20. Så vi har sovit jätte bra inatt, hon har vaknat en gång och ville ha mat då sen somnade vi om jätte fort. Jag får ju jätte mycket sömn så jag ska inte klaga direkt! :)
Fast åandra sidan så kanske det vänder och blir till nåt negativt sen, det vet man ju inte heller. Men det tror jag inte! Hon är så snäll så våran lilla tjej :)

Sitter och äter frukost nu. Vart lite sent när man ska amma lilltjejen. Jag brukar mata henne först och sen äter jag när hon har ätit färdigt. Så det kan ta sin lilla tid ibland!
Men det gör inte mig nånting.

Får se vad vi ska hitta på för nåt skoj idag då!
Vaknade med huvudvärk i morse så jag känner mig inte helt kry precis. Åh vad jag hatar att vara sjuk!
Blir väl att ligga och ta det lugnt och försöka friska på mig.
Min tjej har inte blivit nån bra heller, hon är lika snorig hon med!
Jag hoppas det släpper snart, för det gör verkligen ont i mig att höra henne snora så mycket eller mest att hon inte får tillräckligt med luft, för det låter verkligen som att hon har svårt att andas och det kan inte vara roligt för henne när hon är så liten än.

Nu ska jag fortsätta med min frukost i allafall. :)
Hoppas ni andra är friska och hittar på nåt skoj! 

puss&kram ♥



Jag och min älskade dotter ♥


1 Angelica - fyrbarnsmamman:

skriven

Fint namn din dotter har. En av mina döttrar heter oxå det :)



Hoppas ni får en riktigt härlig dag.

2 Angelica - fyrbarnsmamman:

skriven

jo då dagen blev riktigt bra. Båda de två älsta barnen kom ju tillbaka sedan de var hos deras far så nu är det livat och mer glädje i familjen igen :)

Kommentera här: