Vart ska jag börja?? :P

Nu är jag tillbaka igen!!!!!

Meningen var ju faktiskt att jag skulle slänga in lite inlägg när vi kom hem från Dalarna i söndags. Men vi packade upp och fixade. Vi kom hem strax efter fyra. Och jag blev så trött framåt kvällen och hade ingen som helst ork, så jag gick och la mig tidigt! Men vi har haft det riktigt mysigt uppe i Dalarna. Jag vet att Sandviken inte ligger i Dalarna. Vet inte varför jag säger Dalarna :D  Bara blivit så! Ren automatik... Haha!

Men vi har haft det riktigt mysigt och det har varit så lugnt och tyst där uppe. Jag vet inte vad det är just med när vi åker dit upp. Jag mår mycket bättre, luften är annorlundare än här i Stockholm. Grannarna är så trevliga och hjälpsamma där uppe. Vi var ute mycket och tog kvällspromenader när det var solnedgång ♥
Vi gick ner till vattnet och där fotade jag lite också. Lägger upp bilder kanske senare ikväll! Får se vad jag är på för humör ;P

Sen har det hänt stora saker också! Alicia har smått börja krypa, hon tog sina första krypsteg uppe hos farfar i fredags. Jag blev så lycklig och fick glädjetårar! Hon har blivit så stor och är redan 8 månader nu. Hon blev 8 månader i måndags. ♥
Hon har även krypt lite mer idag också :)

Så nu kommer det bli fart på henne!

Igår har vi blivit med ny vagn! Vi har köpt en helt ny sittvagn. En Emmaljunga Scooter 2.0 superläcker, den är svart med vita bubblor på. Ska lägga upp bilden på den strax!

Jag har inte fått den andra vagnen såld än! Det är ingen som har ringt på den, så vi får se när det ringer nån!

Nu är i allafall dopet bokat och Alicia ska döpas lördagen den 22 maj. Så inbjudningskorten är skickade och prästen ska vi träffa nästa vecka och veckan efter ska vi åka och titta till lokalen där vi ska ha dopfikat.. Så nu är det inte alls långt kvar tills den dagen :)
Jag kommer att baka kanelbullar och min mamma erbjöd sig att göra smörgåstårtor, så vi får se hur många det blir att göra.

Lägger upp bilder i nästa inlägg :)

Kommentera här: