Sista tisdagen i augusti!

Ja idag är det tisdag den 31 augusti och hösten börja närma sig med stormsteg! Brrrr... Fast jag längtar faktiskt till hösten, men inte till vintern! Tjocka tröjor, tummvantar, mössa, höstjacka, ja det är faktiskt rätt mysigt med hösten. Önskar att hösten kunde hålla sig kvar istället för att vintern ska komma! Ogillar vintern... :S

Jaha, vad har jag haft för skoj för mig på förmiddagen då?
Jo, jag har storstädat, dammsugit, torkat golven, strykt Alicias gardiner, sorterat bland smutstvätten som ska in i maskinen. Är inne på min 2:a tvätt nu som tvättas för fullt i maskinen. Sorterat bort alla sommarkläder har jag faktiskt gjort. Och det blev genast mycket bättre med plats i lådorna. Hur kan det komma sig? Haha... :D

Och jag har precis duschat. Så himla skönt! :)
Alicia ligger och sover sen 1 ½ timme tillbaka. Hon är inte riktigt sig själv idag. Hon har vaknat med ångest inatt flera gånger, varit varm och jätte snorig. Lite feber hade hon i allafall i morse så jag behöll henne hemma från förskolan idag. Får hoppas på att hon känner sig piggare när hon har vaknat igen.

Ja nu gör jag ingenting vilket är så jäkla skönt! Jag sitter bara här i soffan och bloggar lite ;) Alltid lika kul..
Jag har tänkt på det att när jag tittar på statistiken så verkar det som om jag har många läsare, men det är alltid samma personer som kommenterar!
Så därför tänkte jag faktiskt fråga er läsare.

Vem är du som läser?
Vart bor du?
Hur gammal är du?
Vad är det som gör dig intresserad av att läsa min blogg?
Vad tycker du att jag borde förbättra i bloggen?
Vad vill du att jag ska blogga om?

Så varför inte ta dig lite tid på att svara på frågorna. Det vore roligt så får vi se vilka nya som kommenterar också! :)

Nej, tänkte lägga mig i soffan och glo tv. Kanske sätter på en film!
Man får passa på nu, för sen är det jobb som gäller.. Wiiiieeee! :)

Puss
och Kram
1 jenny, tor och loke:

skriven

*jenny heter jag

*jag bor i en liten by utanför ludvika(men är född och uppvuxen i nacka)

*jag är 26år

*jag hittade hit en gång och sen har jag blivit kvar bara. läser för att jag tycker du har en trevlig blogg.



ha det gott!!

2 Caroline:

skriven

1. Se ovan.

2. Norrbotten.

3. 23.

4. Att du skriver om livet som mamma ;P

5. Kanske byta design? Lillan är ju större

än på den där bilden nu :)

6. Skriv på som du brukar.

3 Kicki:

skriven

1. Kicki

2. Nacka

3. 32

4. Din öppenhet och hur du berättar om ditt liv, nu vill jag ju följa vägen till en graviditet!

5+6. Fortsätt som du gör

Kommentera här: