Utmärkelse ♥

Jag har fått en utmärkelse av söta Emma
hennes motivation var:

En sjukt rolig tjej som nästan också alltid är glad.
Iaf dom gånger jag träffar henne. Är duktig på att blogga långa inlägg ;)





Utmärkelsen går ut på följande:

1. Kopiera utmärkelsen till din blogg
2. Länka till den person som givit dig utmärkelsen
3. Berätta sju intressanta fakta om dig själv - det är här man måste börja tänka till...
4. Ge bort utmärkelsen till sju stycken, och tala om det för dem



Mina 7 fakta

Jag älskar mitt liv som mamma till Alicia och sambo till Thomas.
Att dom finns i mitt liv gör mig så varm och lycklig i hela kroppen, det är verkligen KÄRLEK på hög nivå ♥

En envis tjej kan man väl säga att jag är, det får jag höra dagligen av min kära sambo ;)
jag ska minsann ha det sista ordet

En grubblare är vad jag är kan man ju säga om mig! Jag grubblar över saker och ting som har varit, försöker blicka framåt men ändå så hinner det förflutna komma ikapp mig. Jag grubblar över hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade haft min lilla älskade familj.

Jag har ett starkt band med min älskade syster, vi är som tvillingar fast det skiljer 2 år mellan oss, vi är väldigt lika och tycker samma om saker och ting. Hon är det bästa jag har, min bästa vän ♥ ÄLSKAR!

En dålig egenskap jag har är att jag biter på naglarna, jag har många gånger haft otroligt fina och långa naglar, men ändå tycks jag bita ner dom. Ska försöka och spara nu :)

Är alltid glad och älskar att skratta :D Ett skratt förlänger ju livet.

Jag uppskattar mysiga hemmakvällar med min älskade familj ♥


Dom jag vill nominera är:

Emma : Min älskade syster som har två barn, som försöker få vardagen att gå ihop, en toppen bra mamma med ett gott hjärta. En stark människa som vet vad hon vill och ska minsann uppnå det ♥

Ingela : En barndomsvän som alltid har varit den som man har skrattat med så man nästan har kissat på sig. En stark mamma som kämpar för sin sjuke son. Hon ger aldrig upp! :)

Rebecca : En stark trebarnsmamma med kämparglöd! Tar inte skit från någon. Ärlig och rak tjej, tycker om henne mycket!

Linda : En mogen 16-årig begåvad tjej med ett sinne för målning. Hennes teckningar är gudomliga :)

Caroline : En väldigt mysig och pysslig mamma till sina söta barn Freija och Loke.

My : En väldigt mysig och stark tjej! Känt henne sen hon var rätt så liten. Kommer bli en toppenbra mamma en vacker dag :)

Evelina : En ung kreativ mamma till söta Elion. Uppdaterar bloggen dagligen, vilket jag älskar! ;)

Det var dom som jag nominerade i allafall!

Nu blir det Godnatt, är riktigt trött.

ZzZzZzZzZ

Puss & Kram



Kommentera här: