Visste ni att....

Jag har den bästa familjen i världen
Jag har en underbar sambo, som alltid finns vid min sida, som alltid visar mig så mycket kärlek och närhet.
Han säger så vackra saker om mig till mig och till andra. Han stannar alltid kvar hos mig när mitt humör tryter och när jag får mina utbrott som vi kvinnor tyvärr får en gång i månaden pga s.k PMS veckan. :D
Jag vet att jag inte alltid är guds bästa barn. Men ändå så stannar han kvar hos mig när jag är irriterad och rent ut sagt pain in the as mot honom! Han älskar verkligen mig och jag älskar verkligen honom. Han betyder allting för mig. Vi har en underbar och glad dotter som är lika charmig som sin pappa. Sin pappa upp i dan :)
Hon ler det första hon gör när hon slår upp ögonen. Är ett riktigt mystroll på hög nivå!

När nåt har hänt och jag känner mig lite irriterad och frustrerad så tänker jag alltid på mina älsklingar, jag behöver egentligen tänka på Alicia. Utan jag tittar alltid på henne och hon kan då titta tillbaka mot mig och då får mig världens största leende tillbaka :)  Så jävla söt och helt perfekt! ♥

Idag har hon varit jätte glad, några enstaka sura miner kanske, men vem är inte det liksom? :)
Hon har varit ett riktigt matvrak, hon äter nästan en halv burkmat till lunch. Hon brukar alltid få mellan äpplegröt eller burkmat som jag brukar köpa nån gång ibland. (vet det är sjukt dyrt med burkmat) Så det kan hon få till lunch och hon blir som hysterisk när maten i tallriken är slut och hon inte får nåt mer. Det är som att jorden går under för henne. Gud, det är så himla roligt att se!

Men efter en timme sen så brukar jag ge henne en flaska välling som vi nu har börjat med. Det funkar riktigt bra, visst hon kan spy lite då och då, men det är inte alls som förut stora pölar med ersättning som hon fick innan. Så det känns jätte skönt :)

Tog lite kort på henne här under kvällen då hon lekte och ett kort på när hon ligger och sover så sött i sin säng ♥
Ni ska få se själva..

Här kommer dom!








Det vart dom bilderna bara..
Men gud vad trött jag blev helt plötsligt! Orkar knappt hålla upp ögonen och jäspar gör jag hela tiden.
Kanske ett tecken på att krypa ner sig i sängen? Jaja, snart ska jag lägga mig!

Ska leka med Johanna och hennes söta dotter Melica i morgon. Vi ska till Öppna Förskolan i Farstastrand. Så vi ska mötas vid tio precis nedanför här, tar knappt  1 min att gå från min port ner till backen där vi alltid möts :)
Sen blir det nog mammaträff på fredag hemma hos Emma med hennes Novalie, Rebecca och hennes tjejer Svea och Sofia, jag med Alicia och Johanna med hennes Melica. Sen kanske det kommer fler, men kommer inte ihåg! Får bara hoppas på att tunnelbanan och allt sånt går då, annars blir det lite jobbigt!
Men det får vi hålla utkik på tordagkväll..

Nu tänkte jag släcka ner här överallt och sen borsta tänderna och krypa till kojs!

Hoppas ni mår bra och att ni får en mysig kväll..

puss & kram ♥

1 Novalies mamma:

skriven

ja visst e dom... förutom att min bror vägrar vara stilla så han ser typ drogad ut på bilderna haha...



Hoppas ni kan komma på fredag. Vore super mysigt..

Att träffas nyktra hahahhaha ; )



pussss

2 Novalies mamma:

skriven

ja hon e jätte duktig =) stolt hehe...



HAHAHAHAH ja du... är fortfarande lite öm men jag överlever ; )



Ses på fredag hoppas pusss

3 Awwiee:

skriven

Va gärna med i min tävling på min blogg! "gissa hur många skruvar det är på bilden" förlåt om det störde att jag trillade en sväng. kraaam

Kommentera här: