Behöver hjälp?

Är det någon där ute som vet hur man fixar så att människor utifrån inte kan högerklicka på mina bilder som jag lägger ut här på bloggen? Jag läste på en tjejs blogg att hon hade fått ett mejl angående om att en "person" utifrån hade kopierat hennes bilder på hennes barn och påstått att det var den här "personens" barn. Hur sjukt är inte det?? Jag blir fan äcklad av att det finns såna människor i den här världen!
Så nu vill jag så gärna fixa det. Vill inte få nåt liknande mejl om att det är nån där ute som kopierar mina bilder och påstår att min Alicia är någon annans.. Helt sjukt!!

Så snälla NÅN! Hjälp mig med detta..

puss & kram!
1 bella:

skriven

visst är det sjukt. men tyvärr kommer dem åt bilderna ändå.

Genom att bara ta print screen :(



//Puzzzzzzz

Kommentera här: