Kvällsinlägg :)

Hm, jag kommer alltid på mig själv att det alltid blir kvällsinlägg för mig?? Vet inte hur det kommer sig...
Men äh, skit i samma! Huvudsaken att det blir ett inlägg i allafall :)

I morgon ska jag följa med Johanna till Bvc och jag ska passa på att väga Alicia. Sen måste jag köpa med mig lite burkmat till henne. Nu har hon bara fått gröt och välling till både lunch och middag. Hon brukar alltid få burkmat med efterrätt vid 11-12 tiden. Visst, tror inte hon lider av det, det är mest jag som tycker att hon borde ha annat.
I morgon kommer dessutom Thomas lön, min kommer inte förens på fredag! Så jag får ta lite eller alla pengar och betala alla jävla skit räkningar. SUCK!! :/

Sen får vi ta det som är kvar från mina pengar och åka och handla lite mat och andra grejer.
Tvättmedlet och sköljmedlet är snart slut så det måste inhandlas.

Just det! Thomas var på Danderyds Sjukhus angående sin operation. Han var nog där större delen av dagen, från halv åtta till tre. Först fick han lämna nåt prov, vet inte riktigt var det var, tror dom tar det för att man ska kolla om man har diabetes eller nåt. Sen hade han gruppsamtal i 1 ½ timme. Sen hade han en tid vid ett då han fick träffa narkosläkaren för att gå igenom saker och ting. Han blev jätte glad när han ringde mig under tiden han var där, han vägde sig sist när han var där för ca 2 veckor sen och nu när han vägde sig idag så visade det sig att han hade gått ner 6 kg redan. :) Jag blev jätte glad och jag hörde på honom hur glad han var!
Nu kanske han börjar bli gladare, förut så har han mest kommit hem och varit sur och grinig efter jobbet. Men jag klandrar honom inte, jag skulle också nog bete mig så om jag mådde dålig pga min kropp.
Han kommer må så mycket bättre och kommer orka mycket mer än vad han gör nu!
Jag tycker han är så jävla stark! Han låter sig inte bli nertrampad av andra som klankar ner på han pga han är tjock. Han är min gosebjörn! Min kärlek ♥ 

Han kommer inte att ångra att han gjorde operationen. Jag kommer kämpa för honom för att han ska må bra och stötta honom hela tiden. Han är verkligen mitt livs kärlek.

Tänkte gå och lägga mig snart, fast jag känner mig inte så värst trött! Men det är lika bra det för jag ska upp tidigt, eller Alicia vaknar varje dag klockan halv sju-sju. Och vid nio ska vi möta upp Johanna med hennes sötis Melica ♥ älskar verkligen den tjejen alltså!!! Helt enastående.. En underbar och helgo människa! Älskar dig stumpis...


Nu säger jag det som jag brukar göra!! :D

Godnatt, sov gott och dröm sött.......

puss & kram!
P.s Slänger in två bilder på Alicia från i söndags. D.s






Vi älskar dig så mycket våran Alicia Filippa Sjöblom

Massor av pussar och kramar // mamma och pappa

1 Anonym:

skriven

Älsklingstjejen, vad hon är söt!!!!

Hälsa Thomas att jag hejjar på honom!!! Han kan ringa om han har frågor!

2 emma:

skriven

oh , vad mysigt:) 7 månader, då är det fullt liv i luckan? krypar och dyligt?:)

Joda , vi hade de mysigt.

3 Denise - Ännu en mammablogg:

skriven

sötnos :D

Kommentera här: