Besökt sjukhuset!

Hej allihopa!
Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat nåt dom senaste dagarna.
Det har varit lite mycket.. Jag har varit så orolig och mått sisådär när det gäller Thomas.
Han ligger fortfarande på SÖS sjukhuset. Läkarna ska göra en gastroskopi eller hur det nu stavas?
Det skulle dom ha gjort redan igår, men då sa dom inatt att dom skulle göra den idag istället. Tror ni det har hänt nåt?? NEJ... Utan han har suttit och väntat sen igår kväl. Och nu har dom tydligen sagt att dom ska eventuellt göra den inatt eller i morgon. Jag undrar vad fan dom håller på med??!  Det händer ingenting!! Shit alltså vilket sjukt segt sjukhus! Man får ju springa och tjata på dom.
Varför dom ska göra en gastroskopi på honom? Är för att läkarna misstänker att magen har spruckit upp, och ser dom att det har gått upp så kommer dom limma ihop det igen, då blir det en liten operation igen.
Han bajsade blod på onsdagen där när han kom in och på torsdagen också. Så vi är ju oroliga att det är magen som har spruckit upp och då behöver man ju en snabb behandling..

Så jag har varit och hälsat på honom varje dag!
Igår var jag hos honom hela dan. Hatar att behöva åka ifrån honom :(

Får se om jag åker upp i morgon en sväng. Ska åka på Sofia och Sveas dop i morgon :)
Det ska bli jätte kul verkligen..
Rebecca skulle tydligen göra smörgåstårtor så det ska bli smaskigt! Hahah :D

Min syster Emma är här just nu med hennes två barn. Hon sov här igår och sover här nu inatt med.
Hatar att sova ensam så därför sover hon här hos mig nu..

Så nu ska jag umgås med henne och vara social!!

Hoppas ni andra mår bra?! :)

puss & kram!
1 Caroline.:

skriven

Usch stackarn, hoppas att allt går bra. Kram.

Kommentera här: