Dop, Morsdag och sjubesök!

Grattis till alla på morsdag!
Jag har ju dessvärre inte kunnat bli firad med tanke på att Thomas fortfarnde ligger på sjukan.
Och för mig så gör det faktiskt ingenting..

Idag så åkte jag och svärfar upp till SÖS för att hälsa på min Älskling ♥  Han blev så glad när han fick se mig och Alicia. Jag blev så varm i kroppen när jag fick krama om honom. Jag saknar verkligen honom jätte mycket! Det känns så fruktansvärt tomt här hemma utan honom, det är så tyst och kallt utan honom. :'(
Det är riktigt jävla jobbigt att behöva vara ifrån honom! Jag saknar honom varje sekund, minut, timme, dag!
Hoppas bara att han får komma hem snart. Han mår mycket bättre, tack och lov! Hans blodtryck är jätte bra, hans blodvärden och sockervärden är också jätte bra. Så vi får se när han blir hemskickad! I då kommer dom att boka en gastroskopi. Eftersom att dom lovade sen i torsdags att den skulle bli av och dom nästkommande dagarna, men det händer fortfarande ingenting! Så då får man boka i såna fall.. Usch, vi skulle ha åkt till Huddinge Sjukhus, där händer det lite mer än på SÖS! Tycker dom bara pratar där och kommer aldrig till skott..

Men jag är så glad över att han mår mycket bättre! :)

Igår så var jag på dop! Det var jätte fint dop. Svea somnade i en av faddrarnas famn, tror jag det var. Det såg så gulligt ut! Hon var så trött, stackarn! Sofia var den som höll sig vaken och sprattlade hej vilt när prästen höll upp henne högt i luften. Men det var ett jätte fint dop, och jätte goda smörgåstårtor! Det var bara lite synd att det fanns så många respektlösa människor där som inte ens kunde vara tysta och titta på när Rebecca och Lasse stod så fint framme vid presentbordet och skulle öppna presenterna. Det tyckte jag var dålig stil! Man kan ju visa lite respekt. Barnen säger jag inget om, men vuxna människor! Tusen Tack i allafall Rebecca för ett jätte fint dop

Nu tänkte jag vila lite på soffan! Blev helt plötsligt dunder trött...

Kommer in senare!
puss & kram / Jag älskar dig Thomas ♥


Kommentera här: