Måndag igen!

Godmorgon! Frukosten går trögt idag. Orkar inte äta upp det lilla som är kvar av mina flingor med bananer i. Jag ville inte alls gå upp i morse när alarmet ringde. Usch! känner mig mer död än levande. :S
Jag fick väcka Alicia för drygt 20min sen. Hon sov som en stock och var verkligen jätte trött när jag tog upp henne på skötbordet. Nu sitter hon och tittar på Musse piggs klubbhus. Hon ska snart få välling och sen ska jag klä på henne overallen och dra ner henne till förskolan med pulkan. :) Det kommer hon att gilla..

Åh vad jag skulle vilja ligga hemma idag och glo på film och ha älsklingen hemma som man kunde mysa med.
Vi kom i säng samtidigt igår, det är väldigt ovanligt. Vi satt nästan och sov framför Beck igår innan vi bestämde oss för att krypa ner i sängen och sova. Och vi somnade nog bums på en gång! Haha.. :D
Det var så mysigt att ligga tätt intill varann på morgonen innan han skulle upp. Suck!

Nu ska jag fixa välling och sen fixa det sista innan vi ska iväg.

Ha en bra dag allihopa! :)
Kram ♥

Kommentera här: