05:20

Godmorgon allihopa!

Jag fick en jätte skön sovmorgon idag. Våran lilla prinsessa bestämde sig för att vakna 05:20. Hon höll på väsnas och pratade jätte högt. Låg kvar i sängen och lyssnade till hennes prat. Till slut så gick jag upp och försökte få henne att somna om igen. Men det var kört! Thomas gick då upp med henne och stängde dörren så att jag kunde få fortsätta sova. :) Tack, det var behövligt! Så jag vaknade strax efter åtta. Kan inte sova längre än till halv nio typ. Men det är väl för att man går upp tidigt varje morgon annars.

Thomas och hans pappa har åkt iväg och dom ska fiska lite. Dom skulle ha gjort det igår, men det var ju rena rama stormen då! Men idag tycks det inte blåsa lika mycket. Skönt för dom då. Sen när dom kommer tillbaka så ska vi åka och storhandla för en hel månad.

Nu har jag tagit kort på det som vi handlade till Alicia igår. Passade på när jag ändå hade mobilkameran på för att fota våran lilla busfia!






Jag har även börjat med dom första tabletterna, alltså kosttillskott eller vad man kallar det. :)
Så vi får se sen om nån dag eller vecka hur det känns. Jag hoppas på att jag blir piggare, orkar inte att gå runt och vara ständigt trött. Det är jätte jobbigt! Tappar då koncentrationen och blir lätt irriterad och sur. Så vi får se!
Jag är lite skeptiskt när det gäller såna här tabletter, men jag kände att jag behövde göra nåt åt det.

Jaha, vad ska jag och min älskade lilla prinsessa hitta på då medans dom är borta?
Alicia kommer bli trött snart. Hon har ju som sagt varit vaken sen 05:20. 4 timmar nu!

Nu kom hon springandes emot mig och gav mig en kram ♥
mammas plutta!

1 Jenni, mamma till Nova & gravid:

skriven

Vilka fina saker du köpt :) Hoppas dom där tabletterna hjälper! Jag köpte ju någon dricka med Ginseng från en kinesisk affär förut, och det hjälpte inte speciellt mycket. Jag var trött i alla fall. Eller aa, jag blev piggare under tiden jag drack dom, men inte när kuren var avslutad :P



sv: Ja visst är den snygg? :) Men den är så jävla dyr, skulle vilja hitta någon billigare men det finns ingen annan på hemsidan jag vill ha som en 50" tv passar i. Det är inte alltid bra att ha stor tv :P Kram

Kommentera här: