Saknar!

Min älskade lillebror Dennis. Saknar dig så mycket! Fast vi inte har så mycket kontakt längre så önskar jag att vi kunde hitta tillbaks till varann igen. Det har hänt så mycket skit i ditt liv och du ska veta att både jag och resten av familjen finns här för dig. Du har haft det rätt tufft dom senaste åren! Önskar bara att du kunde förstå att vi alla finns här för dig. Alla vi som älskar dig! Det finns verkligen ingen finare människa än du. Jag saknar ditt skratt, dina värmande ord. Jag saknar ditt sätt att spela pajas på. Du är en riktig teaterapa.. Jag saknar dig hela tiden. Vi får börja bättra oss på att träffas mer och höras av mer. För jag vill verkligen ha dig i mitt liv, den Dennis som jag en gång kände finns där ute nånstans. Du är bara liten vilsen och behöver lite hjälp för att komma tillbaks på rätt spår igen. Vi finns här och stöttar dig och hjälper dig oavsett hur mycket tid det än tar!
Vi alla älskar dig ♥



Världens finaste bild på världens finaste bror :)

puss och kram

1 mamma:

skriven

Hej gumman håller verkligen med dig...puss o kram

Kommentera här: