FREDAG!!!!

Godkväll!

Nu kände jag faktiskt för att blogga lite. Tror nog mitt bloggande beror på vilket humör jag är på och just idag så kände jag mig på väldigt bra humör. :) Trevligt det! Haha..

I morgon är det valborg och då har vi bestämt oss för att åka till Fanny och henns man Sebastian och fira valborg tillsammans med dom. Vi ska även hem till hennes mamma och äta pannkakstårta vilket är deras tradition varje valborg så det ska bli kul. Vi kommer gå fackeltåg vilket jag aldrig annars gör men det kan bli mysigt och sen så åker vi hem till dom och tittar på nån film och umgås ♥ mycket mysigt och trevligt ska vi ha det. Min älskade syster är här med hennes dotter Isabelle då och är barnvakt under tiden som vi vuxna ska få lite egentid med varandra. Så dom kommer sova kvar.

Vad ska ni andra göra på valborg? Det kommer väl drickas en hel del bland tonåringar läste jag i metro. Kul för dom då som kommer vakna bakis och ha ångest medans man själv kommer vakna upp nykter och må toppenbra!
Den där tiden är förbi för mig. Att dricka så som man gjorde förr går inte hem hos mig längre! Visst att man kan dricka sig lite lullig men inte mer än så. Jag drack senast i påsk och innan de så tror jag det var när jag var på "homeparty" vilket var i oktober tror jag. Tycker hellre om att ta en eller två öl/cider/vin på en uteservering med några vänner där man kan sitta och föra en vettig konversation utan att behöva störas av döhög musik! :P
Men sån är jag..

Alicia har jag lagt för natten nu, men hon ligger inne i sitt rum och ropar "mamma, mamma, mamma" hela tiden och när jag alltid kommer in så har hon bökat omkring i sängen så kuddarna och täcket ligger lite hej vilt överallt! Min lilla tokfia.. Älskar henne så oerhört mycket

Måste in och lägga ner henne igen så hon kan somna snart!

Avslutar med tre bilder som jag tog när vi åkte med barnen till Luma parken och tittade på körsbärsträden! Så underbart vackert.. Helt makalöst! :) Det blir verkligen super bra bilder med Iphonen!

1 Novalies mamma:

skriven

Du får hålla dig till ikväll då jag låst bloggen hehe... det är inte värsta grejen, men ändå hehe :)

Kommentera här: