Onsdag och barnläkaren!

Hej i vårvädret!

Jag vet att jag skulle bättra mig på att blogga, men allvarligt talat så känner jag ingen som helst blogglust längre. Och när jag väl bloggar så känns det som om jag inte har nåt att skriva om. Om man nu bloggar varje dag, därför kanske jag kommer blogga nån gång i veckan. Men vi får se :)
Hade först en tanke på att sluta blogga, för det känns inte kul längre! Men samtidigt så vill jag ändå fortsätta..
Jag har tid att tänka på det i allafall..

Idag har jag varit med Alicia till barnläkaren här i Farsta med hennes "knipningar" som jag brukar kalla det. Jag fick träffa en kvinnlig läkare och jag beskrev precis allting och visade även henne och hon kunde inte riktigt förstå vad det är men hon gissade på att det kunde ha att göra med onani. Jag har spekulerat i att det kanske också är det hon gör men det är svårt att veta. Tycker att det borde upphöra snart med tanke på att hon ändå är 1 år och 8 månader. Jag har aldrig sett nåt barn som har gjort eller gör så här som hon gör. Men hon skickade i allafall en remiss till en ortoped och det är långa väntetider så förhoppningsvis i sommar eller antingen efter sommarn. Vi får se!
Jag är inte orolig så men det är ju klart att man som förälder vill veta varför ens dotter håller på så. Min lilla älskling ♥ igår blev hon 1 år och 8 månader. 4 månader tills hon blir 2 år. Herregud, vart tar tiden vägen?? :O

Sen gick jag förbi Lekia och handlade en leksakssulky, leksaksfrukt med tillhörande korg och en hink med plastbestick och muggar. Hon älskar sulkyn, hon springer omkring med den nu och är skit lycklig :D


Alicia med sitt lilla hello kitty kök som hon fick av sin moster, men vi ska köpa ett stadigare och större som finns på ---> ToysRus <---.

Annars så mår vi bra! Vi hade en jätte mysig och skön påsk. Alicia fick ett påskägg fyllt med vindruvor, och russin. Inget godis här inte. Ja några enstaka fick hon smaka av oss! Skulle lätt kunna flytta upp dit där min svärfar bor. Det är så lugnt och skönt! Det är skit billiga hus där uppe men knappt inga jobb. :/
Det har varit full rulle på lilldamen. Hon har lekt med svärfars två hundar och tre katter. Hon fick även hålla kopplet när vi gick ut med hundarna på promenad. Hon skulle definitivt hålla annars blev hon skit sur. :)

Min stora tjej ♥

Hoppas ni andra fick en mysig påsk med massa påskgodis. :)
Nej, nu ska jag gå ner till gården med Alicia så hon får leka i sandlådan med sina nya sandleksaker jag köpte idag. Om vi inte hörs nåt mer den här veckan så hörs vi ja när jag får lust att titta in.

Ha en jätte bra onsdag så ses vi snart igen!
Kram

Kommentera här: