Tisdag 19 april!

Tjollahopp!

Hoppas ni mår bra nu när våren äntligen har slagit till riktigt ordentligt?
Jag har aldrig mått bättre.. Idag var det verkligen varmt, men i morse var det liiite kyligt! Brr.... Jag som hade tänkt tagit korta leggins och kjol till men när jag tittade på vädret i morse via min Iphone så visade den att det var -1 ute och då ville jag inte längre ha det på mig. :/
Det var riktigt skönt att det var varmt när jag hade rast. Gick ute och satte mig på gården och solade i en halvtimme sen var jag nöjd! :)

Sen träffade jag finaste Fanny, hennes blogg finns här --> littlemisssunshine <---
och vi har inte träffats sen september 09 och det var nog hög tid att ses och jag fick äntligen träffa hennes man Sebastian som hon även är nygift med och ska ha sitt första barn med. Så glad för deras skull! ♥
Vi tog i allafall en fika ihop och Alicia var till en början lite blyg men sen så mjuknade hon till och pratade som bara den. Vi åkte sen hem och lekte lite nu innan läggdags!

I morgon är det redan onsdag och snart är det fyra härliga lediga dagar att njuta av!
Underbart.. Funderar på om man kanske skulle till Skansen snart här..
Får bara hoppas på att vädret håller i sig då. :)

Hoppas ni får det mysigt och trevligt i påsk? Har ni påskpyntat?
Vi har inte gjort det..  Det är nog för att vi aldrig ens har köpt ett endaste påskpynt och vi har alltid varit borta över påsken och sen städar man ju ändå bort den sen. Men tills nästa år så kommer det finnas påskpynt här hemma. Då är Alicia så stor nog att pynta lite själv :)

Nej, nu ska jag inta soffan och titta på några avsnitt av Tre Kronor-boxen jag fick låna av bästa Johanna :)

Tjingeling!

Kommentera här: