Måndag 29 augusti!

Godkväll! Hoppas ni har haft en bra dag? Jag har haft en rätt så bra dag. Vi hade planeringsdag, så inga barn att se efter idag. I morgon är det jobb igen och möte från kl 17-19 på Göta Ark. Sen är det inge mer möte den här veckan. Tur det! Orkar inte med mer möten hit och dit..

Sen jag började med mina järntabletter så har jag blivit mycket piggare! Jag har ingen huvudvärk längre och jag känner mig inte lika trött som innan. Men visst, jag är trött efter jobbet. Men vem är inte det?
Det är tur att det finns järntabletter!

Snart är det slut på den här månaden också. Kan inte fatta att det snart är 1 september. Det känns på mornarna också! Lite kyligare.. Dags att inhandla en höstjacka!

I morgon går jag in i v 20 då har jag gått halva graviditeten!
Det känns spännande... Hon sparkar som bara den där inne. Hon ligger mest och trycker på vänster sida och det känns kan jag tala om.

Har inte så mycket mer att berätta! Ska umgås med sambon nu sen blir det sängen för oss båda.

Godnatt!

Kommentera här: