Måndag 28 februari!

Godkväll alla underbara läsare!

Hur har er dag varit då? Hoppas den har varit bra. Min har faktiskt varit väldigt bra. Jag har känt mig glad och pigg. Fick världens städryck när jag kom hem med Alicia, jag plockade ut disk ur diskmaskinen, diskade upp kastruller, satte på en maskin med tvätt, plockade upp alla leksaker i Alicias rum och dammsög. Man känner sig så hurtig! Och nu har även jag och Thomas pratat om att jag ska börja träna, jag ska köpa ett kort som jag kan köpa via jobbet som gäller för ett helt år och då får jag simma, gymma, ja i princip träna överallt i hela Stockholm stad. Det kortet kostar 1600:- och det ska jag minsann köpa för då kan jag åka och träna i Farsta så jag har nära hem. Och det ska jag minsann börja göra :)
Nu jävlar ska jag ta tag i detta fläskberg som sitter fast på magen.. Hahah :D
Nån som vill träna med mig? ;P

Det har inte alls varit nån bra dag för våran lilla skrutta :'( hon har "knipit" idag med och hon var ledsen när vi kom hem. Usch, önskar att jag visste varför hon "kniper" med benen. Vad har hon fått det ifrån kan man undra? Vi ska till en läkare den 27:e april och det är ju ett tag kvar så vi får vänta tills dess. Hon har ju hållt på så här sen 1 år tillbaka.

I morgon är det 1 mars och tanken var att jag skulle till Bvc med Alicia,men jag fick ett samtal därifrån att Alicias Bvc sköterska låg hemma med maginfluensa så vi skulle antingen få en ny tid en annan dag eller att vi kunde träffa en annan sköterska idag fast två timmar tidigare vilket jag inte kunde och jag sa då nej, jag väntar då tills Alicias Bvc sköterska kommer tillbaka. Så vi får se när vi får nästa kallelse då.

Måste lägga in alla nummer på min Iphone så jag har alla nummer.
Sen efter det ska jag gå och sova! Är så trött..

Godnatt, hoppas ni sover gott inatt!

Kommentera här: