Godkväller :)

Godkväll :)

Hoppas ni alla mår bra? Jag mår bra. Eller nu så här framåt kvällen så mår jag faktiskt lite illa. :S Usch! Men jag ska snart ta och fixa lite fruktsallad till mig. Är så sugen på vindruvor och apelsiner. Jag bad Thomas köpa det till mig så jag kan ha det och smaska på ikväll framför " Tre Kronor " boxen. :) Var över till Johanna idag och lekte och fick även då passa på att lämna tillbaka den 3:e boxen och lånade den 4:e boxen. Så nu har jag massa avsnitt att glo på. Mysigt!

Har inte gjort så mycket mer idag än att jag var över dit med Alicia. Har varit så seg och trött idag! Sov bara 4 ½ timme inatt. Vaknade först halv tre av att Alicia vaknade av att hon hade tappat nappen, sen var nysningen och snorandet igång så då var sovandet kört för min del! SUCK... Låg väl inne i sovrummet 2 timmar och vred på mig och sprang upp om varannat för att snyta mig men sen tog jag kudden och täcket och la mig ute på soffan och glodde på dumburken tills älsklingen kom upp och kollade till mig. Somnade väl till slut om när klockan visade runt halv sju och upp igen vid åtta, då plutten vaknade! Kunde då inte sova vidare.. När man väl får sovmorgon så kan man inte sova! Det är störande. Men sova får man väl göra i graven. :) Haha!

Åh i morgon kommer lönen!! Men dom försvinner lika snabbt igen till alla jäkla räkningar som man har. Tyvärr!
Men så är livet. :)

Här kommer lite bilder från våran kvällspromenad igår!
Vi stannade till i parken..

Alicia var jätte duktig på att gå själv och träna balansen på brädan :)

Nu ska jag stänga ner här och bege mig mot soffan och mumsa på frukt!

Hoppas ni får en bra kväll allisammans!

Godnatt!:)

Kommentera här: