Måndag 13 juni!

Godmorgon måndag!

Hoppas ni har sovit gott inatt? Jag har sovit rätt okej inatt. Jag har inte nåt minne av att jag har vaknat nåt inatt. Vilket jag alltid annars gör :) Alicia sov som en stock och vaknade strax efter 05 i morse. Hon lär ju däremot bli trött på förmiddan.

Ja måndag idag igen. Jag har denna vecka och nästa vecka kvar och sen är det lååååååång semester för mig och Alicia. Thomas går på semester veckan efter att min semester börjar. Då har han 5 veckors föräldradagar att ta ut eftersom att han inte har jobbat in nån semester på det här nya jobbet. Så det blir pappadagar han får ta ut!

Ja som ni har märkt har det inte blivit så mycket bloggande för min del. Det har varit jätte fint väder och varmt och det har resulterat i att vi har varit ute mycket. I lördags jobbade Thomas. Så jag och Alicia gick ner till parken och lekte och hon fick även bada i dammen som dom har fyllt upp nu med vatten. Dom mindre barnen kan bada där :)
Hon tyckte det var jätte kul. Hon fick bada nån timme. Sen fick hon leka i parken! Sen gick vi hem, för det blev för varmt och jag började må dåligt. Kände mig svimfärdig och jätte dålig. Drack väldigt dåligt med vätska den dan och åt inte så särskilt mycket heller. Så vi gick hem och vilade oss. Alicia var helt slut av värmen.

Igår så fick vi besök från min mamma och syster med hennes ena dotter. Dom var här kanske nån timme. Mamma tog med sig en telefon för att se om våran är trasig och mycket riktigt så är den det, så vi ska gå tillbaka med våran hemtelefon. Sen kom Thomas mamma, ena bror med hans dotter på middag. Vi bjöd på lasagne. Otroligt gott! :)

Det har väl inte hänt så mycket mer!
Förutom att det är sååå skönt att sommaren äntligen är här.. Jag har längtat så mycket efter den!
Jag hoppas på fint väder hela sommaren. :)
Vad tror ni?

Nu ska jag fixa i ordning mig och sen ska vi bege oss mot Alicias förskola och sen åker jag till jobbet!
Ha en jätte bra dag alla ni söta ♥

En bild på Alicia igår när jag hittade henne i ett hörn med godispåsen i högsta hugg!
Choklad runt hela munnen.. Gud vad jag och Thomas skrattade! :)

Mammas älsklingstroll
1 charlotte fahlén:

skriven

nämen så söt hon e ;)

kommer oxå ihåg när Exon har gjort likadant :)



låter trevligt med halva familjen samlad :)



vill oxå se lite bilder på dej och thomas tillsammans :)

ha det bäst kramar från alla oss ;)

Kommentera här: