Onsdag!

Godkväll!

Hoppas ni alla mår bra? Jag mår jätte bra. Har tränat lite och druckit massvis med vatten! Jag känner mig mycket piggare och har inte ätit godis och druckit läsk sen 3 veckor tillbaka och jag känner inte alls nåt sug efter nåt sött som jag oftas brukar ha så här på kvällskvisten. :)

Idag har det verkligen varit kanon väder! Soligt och härligt.. Så underbart att våren äntligen har hittat hit även fast det var -1 i morse och frost på hustaken! Jag var lite tveksam till om jag skulle dra på mig vinterjackan men jag visste att det skulle bli varmt på eftermiddagen så jag tog skinnjackan med extra tröja under i stället. Hatar att gå med tjock jacka när det är varmt ute, så jobbigt!! :P

I morgon är det redan torsdag och jag har möte som vanligt igen! Dessa möten hit och dit, så i morgon börjar jag 8-20 i morgon kväll. Förhoppningsvis så hämtar Thomas mig det brukar han göra. Det är mycket skönare att åka bil så man kommer hem snabbt så man kan komma i säng tidigt sen.
I helgen vet jag inte vad jag ska göra, har inte så mycket pengar så man kan ju inte shoppa, får väl fönstershoppa i värsta fall.. Hahah! :D
Äh, men nåt ska jag väl hitta på.. Gå en sväng ner till parken, kanske ta mig en tripp till Bandängen och titta på djuren om dom är ute? Det skulle nog Alicia tycka om och där finns det en bra park med diverse leksaker. :)

Vad ska ni göra i helgen? Ni kanske inte har planerat det än. Det kanske blir lite spontant sådär!
Jaja.. Nu ska jag fixa i ordning en tv och dvd spelare inne i vårat sovrum, ville så gärna ligga i sängen och titta på film. Alicia mår förresten bra! Hon ska även med pappa till Bvc i morgon för att det ska komma dit en specialläkare för att kolla hennes höfter. Eftersom att hon lägger sig emellanåt och "kniper" ihop med benen fortfarande.. Jag undrar om det även kan vara att hon "onanerar" liksom att hon tycker att det är skönt att göra så, men jag vet inte. För hela hon blir stel som en pinne så fort man tar på henne under tiden hon gör så. Hon gör ju även så hemma hos andra också. Så vi får väl vänta och se vad dom säger där på Bvc.

Nu måste jag kila!!
Vi hörs mer i morgon..

puss & kram!


1 Sofia:

skriven

Annars så finns ju Rådsparken i Huddinge... Där har dom djur ute i hagarna. Samt en rolig lekpark. = )

Kram

Kommentera här: